ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه وزارت علوم دفتر نخبگان راه اندازی کرد

وزارت علوم دفتر نخبگان راه اندازی کرد

معاونت پژوهشی وزارت علوم با هماهنگی بنیاد ملی نخبگان دفتر نخبگان راه اندازی کرد.به گزارش خبرنگار مهر، مظفر شریفی در نشست خبری ارائه گزارش عملکرد ده ماهه معاونت پژوهشی از راه اندازی دفتر نخبگان خبر داد و گفت: هدف از راه اندازی این دفتر حمایت از اساتید و دانشجویان پژوهشگر و نوآور در زمینه پژوهشی است که بتوانند پژوهشهای خود را در راستای رفع نیازهای کشور به انجام برسانند.


شریفی اظهار داشت: همچنین سوق دادن پژوهشهای افراد نخبه به سمت نیازهای کشور در قالب بسته های حمایتی صورت گرفته است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و سیاست گذاری وزارت علوم گفت: شاخص ها و معیارهای انجام یک کار پژوهشی سالم در حال تدوین است که دستور العمل شناسایی تخلفات نیز استخراج شده است. برای کسب تخلفات علمی نیاز به ابزارهایی داریم که با استفاده از نرم افزارهای پشتیبانی به این حوزه ها دسترسی پیدا کرده تا تخلفات را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه طرح شباهت یاب متون در امور پایان نامه های دانشگاهی اذعان داشت: این طرح که در ایران داک ذخیره می شود می تواند هر گونه تخلفات در امور پایانه نامه های دانشگاهی را شناسایی کند.

شریفی از تقویت دوره های پسا دکترا توضیح داد و افزود: آئین نامه دوره های پسا دکترا در حال تدوین است و این آئین نامه ها به زودی به دانشگاهها ابلاغ می شود.

آمار بازدید: 287 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image