ارتباط مستقیم با 30568 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دانشجویان در راستای توسعه فرهنگ دانشجویی و دانشگاه تلاش کنند

دانشجویان در راستای توسعه فرهنگ دانشجویی و دانشگاه تلاش کنند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بر تلاش دانشجویان در راستای توسعه فرهنگ دانشجویی و دانشگاه تاکید کرد.



به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، علی شامل در دیدار با فعالان ستاد دانشجویی دکتر حسن روحانی در اردبیل، دانشجویان را مظهرعشق و محبت و دانشگاه مرکز علم توصیف کرد و افزود: همه دانشجویان با سلایق مختلف مورد حمایت خاص قرار می گیرند و در جهت اعتلای اهداف دانشگاه از هیچ کوششی فرو گذار نخواهم کرد.


وی تصریح کرد: دانشجویان نباید اجازه هرگونه سوء استفاده را به دیگران بدهند و باید در راستای قانون، رشد و توسعه فرهنگ دانشجویی و دانشگاه تلاش نمایند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با اشاره به جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی و مقایسه آن با سایر دانشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: با تغییراتی که در سطح مسئولین واحد اردبیل انجام خواهد داد، شاهد رشد و ارتقای سطح علمی و اجتماعی و شان و منزلت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل خواهیم بود و بی شک همه مسئولین دارای حسن رفتار بوده و روابطی نزدیک با دانشجویان برقرار خواهند کرد.


حجت الاسلام حمید واحدی زاده - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نیز ضمن تاکید بر حمایت از دانشجویان، خواستار پویایی تشکل‌ها و هیأت مذهبی و حضور پرنشاط دانشجویان در همه شاخه‌های دانشجویی شده و توجه به قانون و اساسنامه تشکل را مهمترین رکن در فعالیت دانشگاه برشمرد.


همچنین آرش بیک پور مشاور امور جوانان استاندار اردبیل ضمن برشمردن دغدغه‌های دانشجویان، توجه سرپرست دانشگاه به سلایق مختلف دانشجویان را که در گذشته در حاشیه قرار گرفته بود، مهم دانست و افزود: امید است با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد فضای پر نشاط فرهنگی و سیاسی در دانشگاه باشیم و با فاصله گرفتن دانشگاه از معنای دولتی بودن شاهد رشد و بالندگی هرچه بیشتر آن در ساحت علمی و مدارج اعلای کشوری باشیم و آنچه انتظار داریم رفتار صمیمی و ریاست دانشگاه است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 143 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image