ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور برنامه های فرهنگی پیام نور در ایام تابستان/ برگزاری همایشهای مفاخر فرهنگی توسط واحدها

برنامه های فرهنگی پیام نور در ایام تابستان/ برگزاری همایشهای مفاخر فرهنگی توسط واحدها

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور با اشاره به فعالیتهای فرهنگی این دانشگاه در ایام تابستان از برگزاری همایشهای مفاخر فرهنگی استانها با همکاری واحدهای دانشگاهی خبر داد.


کریم نجفی برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: با توجه به اینکه در شعار امسال، مقام معظم رهبری به بحث فرهنگی توجه و تاکید بیشتری دارند، دانشگاه پیام نور اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی می کند که با شعار امسال همخوانی دارد.

وی ادامه داد: در این راستا، برگزاری همایشهای مفاخر فرهنگی در استانهای مختلف توسط واحدهای دانشگاه پیام نور در دستور کار قرار گرفته است.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: هر استان با برگزاری این همایشها به مفاخر فرهنگی، علمی و ملی خود توجه بیشتری خواهد داشت و یکی از راههای توجه به فرهنگ کشور نیز توجه به این شخصیتها و برگزاری چنین همایشهایی است.

به گفته نجفی برزگر، دانشگاه پیام نور در 520 مرکز شعبه دارد و با هماهنگی استانداران و واحدهای دانشگاه پیام نور این همایشها برای دانشجویان و استادان در طول تابستان و البته سال جاری، برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری همایش ملی قرآن خبر داد که امسال در اصفهان برگزار می شود.

آمار بازدید: 202 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image