ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد جزییات پذیرش کارشناسی ارشد مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه علم و صنعت

جزییات پذیرش کارشناسی ارشد مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه علم و صنعت

رئیس مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه علم و صنعت با بیان این که متقاضیان شرکت در آزمون متمرکز کارشناسی ارشد آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت می توانند از 17 تا 22 تیرماه در سایت سنجش ثبت نام کنند، گفت: این پذیرش ویژه شاغلین است وکلاس‌ها به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.



ناصر مزینی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران، اظهارکرد: از آنجایی که عمدتا شاغلین حضور دارند این رشته‌ها آموزش محور هستند و دروس تدریس می شوند اما افراد در صورت تمایلمی توانند پروژه نیز بگذرانند.


وی با تاکید بر این که کلاس‌ها کاملا مجازی و آنلاین است، افزود: به همین منظور تمام افراد از سراسر کشور می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند و کلاس از طریق فضای مجازی تشکیل می‌شود و فقط برای امتحانات پایان ترم نیاز به حضور افراد است.


رئیس مرکز اموزش الکترونیک دانشگاه علم و صنعت با بیان این که 22 گرایش که عمدتا از رشته‌های مهندسی هستند در نظر گرفته شده است، گفت: مر کز آموزش الترونیک امسال در رشته‌های ظرفیت‌های هر رشته متناسب با هر گرایش متفاوت است، اما میانگین در هر رشته حدود 40 تا 60 نفر پذیرش خواهند شد.


وی با تشریح جزییات شرایط و ضوابط ثبت نام گفت: از آنجایی که آزمون مذکور ویژه شاغلین و کارکنان دستگاه‌های دولتی و غیردولتی می باشد، لذا لازم است داوطلبین دارای یکی از شروط حداقل 3 سال سابقه کار بعد از اتمام مقطع کارشناسی یا حداقل 5 سال سابقه فعالیت غیر مستمر در صورتی که متقاضی اشتغال تمام وقت نداشته باشد، باشند.


مزینی با تاکید بر این که ارائه مدارک معتبر جهت تایید سابقه کار ضروری می باشد، افزود: دارا بودن معدل کارشناسی 12 به بالا یکی دیگر از شرایط ثبت نام است هم چنین بیست درصد ظرفیت پذیرش به متقاضیان سهمیه رزمندگان، بر اساس ضوابط مربوطه، تعلق می گیرد.


رئیس مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه علم و صنعت با اشاره به شهریه‌های دوره آموزش‌های الکترونیک، ادامه داد: شهریه ثابت برای هر ترم 1.500.000 تومان و شهریه متغیر دروس نظری هر واحد 125.000 تومان و پایان‌نامه نیز هر واحد 250.000 تومان در نظر گرفته شده است.


مزینی در پایان با بیان این که حد اکثر 30 درصد از هر ورودی از میان دانشجویان برتر بر اساس معدل دو نیمسال اول است، افزود: کلیه دانش آموختگان شیوه الکترونیکی همچون سایر دانش آموختگان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که مورد تایید شورای گسترش آموزش عالی کشور هستند مجاز به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در شیوه‌های غیرالکترونیکی نیز می باشند.


انتهای پیام


آمار بازدید: 316 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image