ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه فرهنگ مطلوب سبب رونق مباحث اجتماعی در جامعه می‌شود

فرهنگ مطلوب سبب رونق مباحث اجتماعی در جامعه می‌شود

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: ما باید سعی کنیم، فرهنگ را ارتقاء و سبک زندگی خود را بر مبنای ایرانی اسلامی به خصوص در بحث تغذیه صحیح گسترش دهیم.



دکتر محمدزاده در گفت‎وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه لرستان، افزود: یکی از اهداف دانشگاه علمی کاربردی بررسی تحقق شعار سال در بیانات مقام معظم رهبری است و شعار امسال فرهنگ است که زیربنای تحولات اجتماعی است.


وی ادامه داد: اگر فرهنگ مطلوبی را در سطح جامعه داشته باشیم رونق مباحث اجتماعی در کلیه شاخه‌ها در جامعه به سهولت امکان پذیرخواهد بود.


محمدزاده اضافه کرد: از مقایسه بین کشور‌های توسعه یافته و فقیر می‌توان فهمید که توسعه یافتگی به رنگ، وسعت، منابع طبیعی، قدرت و قد و قامت نیست؛ بلکه عوامل زیادی سبب توسعه می‌شوند که از این جمله می‌توان به اخلاق مداری، مسئولیت پذیری، احترام به حقوق شهروندی، عشق به کار، نظم‎پذیری و اراده در انجام کارهای مهم اشاره کرد.


رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان با اشاره به اینکه همه ما باید تلاش خود را برای عملی شدن شعار سال و تحقق سیاست‌های مقام معظم رهبری به کار بگیریم، اضافه کرد: ما باید سعی کنیم، فرهنگ را ارتقاء و سبک زندگی خود را بر مبنای ایرانی اسلامی به خصوص در بحث تغذیه صحیح گسترش دهیم.


انتهای پیام

آمار بازدید: 304 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image