ارتباط مستقیم با 30460 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تدوین برنامه دانشگاه برای تالیف کتاب و تجهیز آزمایشگاه ها تا مهرماه

تدوین برنامه دانشگاه برای تالیف کتاب و تجهیز آزمایشگاه ها تا مهرماه

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: تمام تلاش مجموعه دانشگاه پیام نور در جهت ارتقای کیفیت آموزشی است تا دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی که نقش مهمی در آموزش عالی کشور دارد، موثرتر، پرثمرتر و تاثیرگذارتر از گذشته فعالیت کند.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر فراهانی در مراسم افتتاح اتاق فکر مجازی افزود: دانشگاه پیام نور می تواند با تکیه بر توانمندی های خود ، کار سنگین راهبری و مدیریتی خود را به نحو مطلوب عهده دار شود و در صورت نیاز به سایر دستگاه ها نیز کمک کند.

وی با اشاره به تدوین برنامه راهبردی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: برنامه راهبردی چهار ساله دانشگاه در بخش رشته ها، اعضای هیات علمی و توسعه مراکز وواحدها به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ارائه شده و اکنون دانشگاه می داند که تا چهار سال آینده باید به چه سطحی برسد .

دکتر فراهانی با عنوان اینکه برنامه راهبردی دانشگاه در بخش تالیف کتاب و تجهیز آزمایشگاه نیز تا اواخر مهرماه تدوین می شود ، اظهار داشت: ارائه خدمات آموزشی مناسب و در شان دانشگاه پیام نور مهم ترین هدف دانشگاه است و در طول شش ماه اخیر نیز دانشگاه توانسته با ارتقای اعضای هیات علمی ، مجوز راه اندازی 80 رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی را کسب کند.

وی با عنوان اینکه در حال حاضر دانشگاه توانایی لازم را برای راه اندازی 60 رشته محل دیگر در مقطع دکترا داراست، اظهار داشت: تمام هم و غم ما ارتقای کیفیت و بهره بردن از مدرسانی است که صلاحیت لازم را برای مقطع تحصیلات تکمیلی داشته باشند و در موازنه کمیت و کیفیت و ساماندهی رشته ها ، اقدامات بنیادی و موثری صورت گرفته است.

وی ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری اعضای هیات علمی در تالیف کتابهای درسی گفت: وضعیت تدوین منابع درسی خودآموز دانشگاه طی سنوات گذشته همپای سایر جنبه ها و به خصوص توسعه رشته ها در مقاطع تحصیلی نبوده و نیازمند بازنگری در فرایندها جهت دعوت از اساتید برجسته و اهل قلم می باشد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که با 150 کتاب که در سال جاری در برنامه تالیف قرار دارد، روند تکمیل محتوای درسی نوشتاری و چاپی دانشگاه بهبود یابد.

گفتنی است در این مراسم اتاق فکر مجازی دانشگاه پیام نور به منظور استفاده از ایده های خلاقانه اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان در فرایند تصمیم گیری و تصمیم سازی دانشگاه افتتاح شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 277 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image