ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد پذیرش دانشجوی ارشد بدون آزمون در دانشگاه امیرکبیر

پذیرش دانشجوی ارشد بدون آزمون در دانشگاه امیرکبیر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع كارشناسي ارشد بدون شركت در آزمون ورودي در سال تحصيلي 95-94 دانشجو می پذیرد.




به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه صنعتي اميركبير ، تعداد محدودي دانشجوي ممتاز كارشناسي پيوسته ورودي 90 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي كشور را بدون كنكور در مقطع كارشناسي ارشد در سال تحصیلی 95-94 پذيرش می کند.

دانشجويان ممتاز كارشناسي بایستی حداكثر در مدت هشت نيم‌سال دانش آموخته شوند و به لحاظ ميانگين جزو ده درصد برتر در بين دانشجويان هم رشته و هم ورودي خود باشند. داشتن ميانگين كل بالاي 16 و حداقل 100 واحد گذرانده تا پايان نيمسال ششم از ديگر شرايط لازم است.

متقاضيان مي بايست فرم مربوط را از طريق سايت اينترنت دانشگاه در تاریخ مذکور دريافت و تكميل کنند و نيازي به مراجعه حضوري نيست.

مهلت پركردن فرم تقاضا از تاریخ 1شهریور93 تا 31شهریور93 بوده و دانشگاه در قبول يا رد تقاضا بر اساس امتياز مكتسبه مختاراست.

به متقاضياني كه حد نصاب امتياز را كسب کنند پذيرش اوليه داده شده و نتيجه از طريق سايت اينترنتي دانشگاه اعلام مي‌شود. بديهي است پذيرش اوليه هيچگونه حقي براي متقاضي ايجاد ننموده و پذيرش قطعي منوط به ارائه مدارك مورد نياز و تأييد نهايي دانشگاه است.

متقاضياني كه جزء پذيرفته شدگان قطعي باشند نيازي به شركت در آزمون سراسري كارشناسي ارشد نداشته و در صورت فراغت از تحصيل تا شهريور ماه سال 94 مي توانند وارد دوره كارشناسي ارشد دانشگاه صنعتي اميركبير شوند.


















آمار بازدید: 423 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image