ارتباط مستقیم با 30602 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش فانی:‌ بدنبال استقلال مجدد پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش هستیم

فانی:‌ بدنبال استقلال مجدد پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش هستیم

وزیرآموزش و پرورش با اشاره به اهمیت پژوهش در نظام تعلیم و تربیت گفت: انتظار می‌رود پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش بتواند با افزایش فعالیتهای پژوهشی خود به کل نظام تعلیم و تربیت باعث توانمندی بیشتر در حل مشکلات آموزش و پرورش باشد.


به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، علی اصغر فانی در مراسم معارفه سرپرست جدید پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و رئیس جدید آموزش و پرورش استثنایی که با حضور معاونین و برخی مدیران کل حوزه ستادی در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: ارتقای توانمندی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش اصلی‌ترین ماموریت سرپرست جدید است که با توجه به شاکله علمی و شخصیتی ایشان نیل به این هدف دور از دسترس نیست.

وی با بیان این که در سالهای اخیر استقلال پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش تا حدودی از بین رفته است، تصریح کرد: باید از زحمات رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی درحفظ جایگاه این نهاد پژوهشی تشکر ویژه کرد.

فانی افزود: با پیگیریهایی که صورت گرفته است به دنبال مسیر قانونی برای استقلال مجدد پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش هستیم تا این نهاد بتواند خدمات پژوهشی خود را به کل ساختار نظام تعلیم و تربیت تعمیم دهد.

عضو کابینه تدبیر و امید با برشمردن ویژگی‌های علمی و برنامه‌های سرپرست جدید پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: امید است با استفاده از ظرفیت کارشناسان پژوهشگاه و سایر نهادهای پژوهشی کشور بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی پژوهش در تمام ارکان آموزش و پرورش باشیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم وزیرآموزش و پرورش از روسای سابق پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و آموزش و پرورش استثنایی تقدیر به عمل آورد.

آمار بازدید: 299 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image