ارتباط مستقیم با 30584 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نخبگان را به کار بگیرید/ توجه به نخبگان در آیین نامه ارتقای اساتید

نخبگان را به کار بگیرید/ توجه به نخبگان در آیین نامه ارتقای اساتید

درحاشیه مراسم اعطای هدیه ازدواج به استعداد های برتر نخبگان چند نفر از نخبگان به بیان دغدغه های خود پرداختند که اگر بنیاد از نخبگان بیشتر حمایت کند، آنها دیگر فکر خروج از کشور نمی افتند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کبیر - دکترای تخصصی اپیدمولوژی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی در مراسم اعطای هدیه ازدواج به استعداد های برتر نخبگان در خصوص ادامه تحصیل نخبگان در کشور که موضوع مهمی است، اظهار داشت: یکی از عواملی که منجر به ادامه تحصیلم در مقطع دکتری شد، حمایت های بنیاد ملی نخبگان بود، اما باز هم جای انتقاد دارد و موضوعی است که به آن کم پرداخته می شود.

وی افزود:حمایت های بنیاد ملی نخبگان باید طوری باشد که استفاده از آنها در کشور نمود پیدا کند.

این عضو بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه شاید بودجه ای که صرف به کارگیری نخبگان در کشور می شود بودجه کمی بخواهد، عنوان کرد: بنیاد نخبگان باید حمایت های خود را به سمت به کارگیری و استفاده از نخبگان ببرد این موضوع می تواند از خروج نخبگان به کشورهای دیگر جلوگیری کند.

عدم وجود بندی در آیین نامه بنیاد نخبگان درخصوص ارتقاءاعضای هیات علمی

همچنین طاهره ایشانی - دکترای تخصصی زبان و ادبیات فارسی از دغدغه های اعضای هیات علمی تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان خبر داد و گفت: یکی از اهداف بنیاد ملی نخبگان تشویق نخبه ها در جهت پیشرفت اهداف سازنده نظام جمهوری است و ما هم خواهان سرفرازی ایران هستیم، ولی چرا نباید در آیین نامه ارتقاء اعضای هیات علمی، هیچ بندی برای نخبگان وجود داشته باشد.

وی افزود: چرا باید وام مسکن هشتاد میلیونی، با بازپرداخت صدو هشتاد میلیون تومان در اختیار نخبگان قرار گیرد. بنیاد باید مشکلات نخبگان را در این زمینه و زمینه های مختلف بر طرف سازد.

آمار بازدید: 128 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image