ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی نیازمند کار فرهنگی است

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی نیازمند کار فرهنگی است

مدیرامورفرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی گفت: برای گرایش دانشجویان به سمت کرسی‌های آزاد اندیشی باید کار فرهنگی انجام شود و متولی این کار بسیج دانشجویی است.


علی دقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه خراسان جنوبی، گفت: طی چند سال اخیر کرسی‌های آزاداندیشی بنا به سفارشات مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور از جمله دانشگاه پیام‌نور بیرجند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کرسی‌های آزاداندیشی تضارب اندیشه‌ها است و در این کرسی‌ها سوالاتی از سوی دانشجویان مطرح می‌شود و دانشجویان و اساتید با همفکری یکدیگر جواب این سوال‌ها را می‌دهند.

مدیرامورفرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی با بیان اینکه با برگزاری این کرسی‌ها روشنگری افکارعمومی اتفاق می‌افتد، افزود: در حال حاضر استقبال دانشجویان پیام‌نور بیرجند از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی خوب بوده است.

دقیقی اظهارکرد: کرسی‌های آزاداندیشی در موضوعات مختلف و با توجه به مسائل جامعه و نیازهای دانشجویان برگزار می‌شود و ابهامات دانشجویان در خصوص این موضوعات برطرف می‌شود.

وی درباره موضوعاتی که بیشتر مورد توجه دانشجویان واقع شده، گفت: کرسی‌های آزاداندیشی دشمن‌شناسی، ارتباط و مذاکره با آمریکا و جوان و هویت از جمله پراستقبال‌ترین کرسی‌های آزاداندیشی پیام‌نور بیرجند است.

مدیرامورفرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌پیام‌نور خراسان جنوبی در مورد برنامه‌های دانشگاه پیام‌نور برای برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با موضوعات دشمن‌شناسی، موضوعات اجتماعی از قبیل "فیلترها را بشکن"، شرایط و ضروروت ازدواج با عنوان "نمی‌خواهم تنها بمانم" از جمله کرسی‌های آزاداندیشی است که برگزار خواهد شد.

انتهای پی

آمار بازدید: 261 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image