ارتباط مستقیم با 30544 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی کلنگ‌ مرکز آموزش عالی دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم زده شد

کلنگ‌ مرکز آموزش عالی دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم زده شد

مراسم کلنگ زنی و آغازعملیات اجرایی و ساخت مرکز آموزش عالی دانشگاه علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی واحد استان قم به منظور توسعه فعالیت‌های آموزشی این واحد در شهرک پردیسان به زمین زده شد.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه قم، مراسم کلنگ زنی مرکز آموزش عالی دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم امروز سه شنبه 20 خردادماه با حضور مدیران ملی و استانی در منطقه پردیسان قم به زمین زده شد.

در این مراسم؛ دکترمحسن قرنفلی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کشور، حجت‎الاسلام والمسلمین علی بنایی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم، محمد ابراهیم فقیه‌زاده رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم، عبدالرضا مجدالدین مدیر موسسه آموزش عالی و کاربردی جهاد دانشگاهی کشور حضور داشتند.

حجت‎الاسلام والمسلمین بنایی در این مراسم با بیان اینکه استان قم دارای ظرفیت‎های بسیاری در حوزه آموزش عالی است، گفت: استان قم امروزه یکی از جذاب ترین استان‌های کشور در زمینه مراکز آموزش عالی است و بسیاری از دانشجویان کشور درعرصه آموزش عالی علاقه خاصی به تحصیل در قم دارند.

وی افزود: 80 هزار نفر در شهرک پردیسان قم زندگی می‌کنند که با آغاز ماه مهر دغدغه کمبود مراکز تحصیلی یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم این منطقه است به همین منظور توسعه فضاهای آموزشی در این شهرک از اولویت‌های اصلی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم تصریح کرد: با توجه به سابقه دیرین و درخشان جهاد دانشگاهی در توسعه فعالیت‌های علمی و پیشگامی درعرصه‌های نوین تولید علم و گسترش فرهنگ عمومی و با توجه به اینکه این نهاد از یادگارهای ارزشمند امام راحل(ره) است قطعا از مراکزی که این نهاد علمی و جهادی کشور و استان در این حوزه ایجاد می کند حمایت خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین بنایی در ادامه بر لزوم توسعه این مرکز آموزش عالی تاکید کرد.

در ادامه محسن قرنفلی در سخنانی با ذکر این مطلب که مکانی که در شهرک پردیسان برای ایجاد بنای آموزشی در نظر گرفته شده است 700 متر مربع است، اظهارکرد: مسئولان استان باید نسبت به گسترش فضای این مکان کمک کنند.

وی تصریح کرد: افزایش زیربنا و تسهیلات آموزشی برای دانشجویان، قطعا ثمرات بسیاری برای شهر و استان قم و همچنین کشور خواهد داشت.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کشور بیان کرد: جهاد دانشگاهی گام‌های بسیار موثری در زمینه رشد علوم مختلف و به خصوص علومی که به جهش علمی کشور کمک شایانی می کند اقدام کرده است و ایجاد چنین مراکزی برای توسعه و استمرار این روند بسیار موثر است.

وی گفت: دانشگاه‌های جامع علمی و کاربردی یکی از نیازهای جدی امروز کشور است که می تواند به ظرفیت سازی در زمینه تخصصی‌های مختلف در کشور کمک کند.

محمد ابراهیم فقیه زاده نیز در این مراسم با اشاره به متراژ زمین و طرح های توسعه این مرکز بر لزوم عزم جدی مسئولان استان در زمینه رشد فضاهای دانشگاهی ناظر به نیازهای کشور تاکید کرد.

گفتنی است پس از مراسم کلنگ زنی مدیران جهاد دانشگاهی از مراکز درمان ناباروری، مرکز تحقیقات علوم جانوری جهاد دانشگاهی استان قم، دانشگاه علمی و کاربردی، مرکز فناوری اطلاعات و مرکز تحقیقات جنت آباد قم بازدید کردند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 326 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image