ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه طرح موضوع 3000 دانشجوی بورسیه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ایلام

طرح موضوع 3000 دانشجوی بورسیه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ایلام

رییس دانشکده الهیات دانشگاه ایلام با انتقاد از پرونده بورس 3000 دانشجوی دکتری در دولت گذشته گفت: آیا این افراد به عنوان اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها می‌خواهند به امر تعلیم و تربیت بپردازند؟


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر«مهدی اکبرنژاد»در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با اشرافی که دارند ضرورت‌های کشور را به خوبی و با دقت رصد می‌کنند و نامگذاری امسال به « فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی» نیز از این نگاه دقیق نشأت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در بخش آسیب‌شناسی حوزه اقتصاد مشکل داریم تصریح کرد: نوبت آن رسیده که دیگر تعارف را کنار بگذاریم و واقعیت‌ها را بیان کنیم، واقعیت‌هایی که کشور را در زمینه فساد اداری از رتبه 133 در سال 2013 به رتبه 144در سال 2014 رسانده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه ایلام با طرح این سوال که چرا باید در سال بحران مالی یعنی سال گذشته شاهد وارد کردن 44 هزار خودرو با ارز دولتی باشیم؟ تصریح کرد: حوزه اقتصادی دچار آسیب‌های جدی است که باید شناسایی شود.

وی با بیان اینکه اعتماد به حاکمیت بزرگترین سرمایه اجتماعی نظام است تصریح کرد: نباید این سرمایه با برخی بی‌توجهی‌ها خدشه دار شود و چاره کار این است که هر کس در حوزه‌ی خود قانون را اجرا کند تا اقتصاد کم‌کم در بستر خود رونق گیرد و فرهنگ در مسیر تعالی راه خود را بیابد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 279 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image