ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تعیین شاخص‌های رتبه‌بندی کرسی‌های آزاداندیشی برتر در وزارت بهداشت

تعیین شاخص‌های رتبه‌بندی کرسی‌های آزاداندیشی برتر در وزارت بهداشت

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت از تعیین شاخص‌های رتبه‌بندی کرسی‌های آزاداندیشی برتر در این وزارتخانه خبر داد.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمدحسین آیتی در گردهمایی معاونان فرهنگی دانشگاه‌های سراسر کشور با بیان اینکه وزارت بهداشت از وزارتخانه‌های چندبعدی است و وظیفه‌های گوناگونی دارد اظهار کرد:‌ تامین بهداشت در کشوری به وسعت ایران، تامین درمان برای جمعیت 75 میلیونی و تامین غذا و دارو به عنوان یکی از بحث‌های بسیار پیچیده از وظایف وزارت بهداشت است.

وی افزود: در کنار همه اینها این وزارتخانه وظیفه تامین نیروی انسانی مورد نیاز در حوزه پزشکی کشور را بر عهده دارد که در کنار آن ما آرزو داریم کادر پزشکی از آموزه‌های دینی و فرهنگی اسلامی ایرانی بی نصیب نباشند و در مواجهه با بیمار کرامت انسانی او را در نظر بگیرند.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت با اشاره به وجود 58 دانشگاه علوم پزشکی و تحصیل 170 هزار دانشجوی روزانه در این دانشگاه‌ها زیر نظر وزارت بهداشت تصریح کرد: معاونت دانشجویی و فرهنگی هم وظیفه ارائه خدمات رفاهی و هم فعالیت‌های فرهنگی این دانشجویان را بر عهده دارد که تاکنون بحث زندگی اسلامی ایرانی و فرهنگ سازی در این زمینه مورد تاکید و توجه ویژه‌ای بوده است.

آیتی بحث اخلاق حرفه‌ای در علوم پزشکی را بسیار با اهمیت دانست و گفت:‌ در این زمینه سند بالادستی خوبی به نام سند دانشگاه اسلامی در اختیار داریم که در دو جلسه اخیر با معاونان فرهنگی خود در این باره صحبت کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد:‌ از دیگر فعالیت‌های فرهنگی در این زمینه فعالیت دبیرخانه مشترک قانون انطباق موسسات پزشکی با شرع اسلام، امضای توافق‌نامه با ستاد اقامه نماز، ایجاد شورای امر به معروف و نهی از منکر در وزارت بهداشت و تعیین شاخص‌های رتبه‌بندی کرسی‌های آزاد اندیشی برتر است.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت با بیان اینکه در برخی دانشگاه‌ها طرحی به نام "شافی" به صورت پایلوت انجام شده است اظهار کرد: تمامی آیتم های موجود در قانون انطباق در بیمارستان‌ها پیش از اعتبار بخشی بررسی می‌شود و بیمارستانی که این آیتم‌ها را رعایت نکرده باشد اعتباربخشی‌اش انجام نخواهد شد.

آیتی با اشاره به فعالیت 550 کانون دانشجویی، 90 دفتر تشکل دانشجویی، 750 نشریه دانشگاهی و حدود 480 نشریه دانشگاهی فعال در وزارت بهداشت گفت: 200 انجمن علمی دانشجویی نیز در حال حاضر فعال هستند و برای بازنگری آیین‌نامه کانون‌ها و تشکل‌ها تعامل خوبی با وزارت علوم داریم.

وی همچنین از برگزاری جشنواره فرهنگی دانشجویان در وزارت بهداشت خبر داد و تصریح کرد: این جشنواره یکی از جشنواره های جامع است که در شش بخش ادبی، هنری، فناوری اطلاعات، نشریات دانشجویی، کتابخوانی و پژوهش، برگزار می‌شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت افزود: هرکدام از این بخش‌ها رشته زمینه‌هایی دارد که در مجموع امسال این جشنواره به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در 68 رشته زمینه با شعار هویت ایرانی- اسلامی، دانشجویان با نشاط و امیدوار برگزار خواهد شد.

آیتی تصریح کرد: در ششمین دوره این جشنواره تاکنون 24 هزار اثر از 8500 دانشجو به ما رسیده است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 212 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image