ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار کاردانی آغاز ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای و غیر انتفاعی از امروز

آغاز ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای و غیر انتفاعی از امروز

ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی سال 93، منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور از ساعت 17 امروز یکشنبه 4 خرداد 93 آغاز و در روز شنبه 10 خرداد 93 پایان می پذیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال 93، منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور از ساعت 17 امروز یکشنبه 4 خرداد 93 آغاز و در روز شنبه 10 خرداد 93 پایان می پذیرد.

لذا کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در این آزمون که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح مندرج در اطلاعیه این سازمان که در روز دوشنبه 15 اردیبهشت 93 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش روزهای دوشنبه 15، 22 و 29 اردیبهشت ماه منتشر شده است می توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت کنند.

براساس برنامه زمانی پیش بین شده آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی سال 93 در روز جمعه 24 مرداد 93 برگزار می شود.

براساس ضوابط در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی سال 93 از تعداد 41 کد رشته امتحانی که در دفترچه راهنما منعکس شده، پذیرش در 25 کد رشته از طریق آزمون و پذیرش در 16 کد رشته امتحانی دیگر براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون صورت می گیرد ).

بدیهی است دواطلبان متقاضی هر یک از کد رشته های امتحانی مذکور اعم از کد رشته های پذیرش با آزمون و کد رشته های پذیرش براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) لازم است در زمان مقرر ثبت نام یعنی از امروز یکشنبه 4 خرداد حداکثر تا روز شنبه 10 خرداد نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

آمار بازدید: 353 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image