ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی 100 درصد دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی جذب بازار کار شده‌اند

100 درصد دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی جذب بازار کار شده‌اند

رییس دانشگاه جامع علمی - کاربردی گفت: درنظرداریم درهر رشته تعداد کمی دانشجو پذیرش کنیم و تعداد رشته‎ها را افزایش دهیم تا همه مشاغل تحت پوشش آموزش‌های این دانشگاه قرار گیرند.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه زنجان، عبدالرسول پورعباس ظهر امروزچهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه‎های عمرانی دانشگاه جامع علمی - کاربردی استان زنجان، اظهارکرد: در حوزه آموزش عالی گام بلندی بعد از انقلاب در کشور برداشته شده است، به گونه‎ای که امروزه جمهوری اسلامی ایران در مرزهای دانش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و قدم‎های بزرگی برداشته شده است. تعداد دانشجویان از140 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و رشته‎های نظری محض، به بیش از4 میلیون 500 هزار نفر رسیده است و شاهد یک نظام پویا درآموزش عالی کشورهستیم.

وی افزود: با مشارکت ملی درمدیریت و آماده کردن امکانات درهمه حوزه‎ها دوره‎های آموزش مهارتی به خوبی پیشرفت کرده است، به گونه‎ای که هم اکنون بیش از هزار مرکزعلمی کاربردی در سراسر کشور فعال است و همه دستگاه‎ها درگیرآموزش‌‎ها شده و نقشی را دراین مسیر ایفا می‌کنند.

رییس دانشگاه جامع علمی - کاربردی خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی بیش از800 شغل را پوشش می‌دهد که این آموزش‎ها فوق‎العاده چشمگیر است، به نحوی که هم اکنون شاهد صف طولانی ورود داوطلبان به دانشگاه جامع علمی کاربردی هستیم.

وی اظهارکرد: دراین دانشگاه ضمن ساماندهی آموزش‎‌های بلندمدت، توسعه آموزش‎های کوتاه مدت نیز برای تجمیع و ارتقاء مقطع تحصیلی برنامه‎ریزی شده است که این آموزش‎ها، انقلابی در حوزه آموزش عالی کشور است.

پورعباس تصریح کرد: لازم است با مدیریت جهادی در خدمت توسعه آموزش‎ها باشیم، زیرا هر قدر که محتوا استاندارد شود و مدیریت‎ها در خدمت نظام آموزش مهارتی باشد شاهد توسعه خواهیم بود.

وی یادآور شد: هم اکنون دانشگاه جامع علمی - کاربردی از دل محیط کار مدرسان خود را ساماندهی کرده است و اگر همزمان با تحولات کشور در میزان مهارت مدرسان تحول ایجاد نشود به هدف نخواهیم رسید. باید اذعان کرد اعتماد جوانان به نظام آموزش مهارتی جلب شده و تقریباً 100 درصد دانشجویان این دانشگاه جذب بازار کار شده‌اند، ولی اعتقاد داریم باید کارها توسعه یافته و مدرسان روحیه جهادی داشته باشند.

پورعباس ادامه داد: برای تحقق اهداف این دانشگاه مراکز، مدرسان تمام وقت خود را جذب کنند که این تحول بزرگی در این حوزه است. همچنین ایجاد خوشه‎های فن‌آوری و تبدیل ایده به تولید باید در دستور کار دانشگاه علمی - کاربردی قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، رییس دانشگاه جامع علمی - کاربردی استان زنجان نیز دراین مراسم، گفت: ساختمان ستاد و مرکز تربیت معلم این دانشگاه در6 طبقه با بیش از3 میلیارد تومان اعتبار افتتاح شده و پروژه دیگر ساختمان فرهنگی، کارگاهی و ورزشی ابهر است که در 4 طبقه و با اعتبار یک میلیارد و 537 میلیون تومان امروز افتتاح خواهد شد.

محمد فتحی افزود: در استان 16 مرکز فعال دانشگاه جامع علمی - کاربردی با 10 هزار دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد وجود دارد که 33 درصد دانشجویان خانم و 67 درصد آقا در 124 رشته مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 277 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image