ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه آمادگی سازمان دانشجویان وزارت علوم برای جذب دانشجوی خارجی بورسیه

آمادگی سازمان دانشجویان وزارت علوم برای جذب دانشجوی خارجی بورسیه

رئیس سازمان دانشجویان وزارت علوم از تحصیل 28 هزار دانشجوی غیرایرانی در کشور خبر داد.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ‌مجتبی صدیقی در دوازدهمین آیین نکوداشت دانش آموختگان غیرایرانی که در دانشگاه تهران در حال برگزاری است، با اشاره به تحصیل 28 هزار دانشجوی غیرایرانی در کشور، گفت: از این تعداد 16 هزار دانشجو مربوط به جامعه المصطفی، 2000 دانشجو بورسیه، 2000 دانشجوی آزاد و 11 هزار نفر دانشجوی ورودی از طریق آزمون سراسری کشور هستند.

وی افزود: 550 دانشجوی غیرایرانی نیز در دانشگاه‌های زیر نظر وزارت بهداشت مشغول به تحصیل‌هستند.

رئیس سازمان دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه هر کشوری که آمادگی اعزام دانشجو به صورت بورسیه را داشته باشد ما نیز آمادگی جذب دانشجویانشان را داریم، تصریح کرد: به شرطی که در موافقت نامه‌هایمان باشند، البته اولویتمان جذب دانشجو از کشورهای همسایه و دوست است.

صدیقی با بیان اینکه ما افق‌های دورتری را در نظر داریم، گفت: قصد داریم در کنار دیپلماسی فعال، دیپلماسی علمی و فرهنگی را نیز توسعه دهیم که پیام انقلاب اسلامی را منتقل کند.

وی با بیان اینکه قصد داریم خدمات بیشترعلمی، اقتصادی، فرهنگی و مالی به دانشجویان غیر ایرانی ارائه دهیم، اظهارکرد: سیستم آنلاین ما فعال تر شده که از مراجعات دانشجویان غیرایرانی به سازمان دانشجویان کاسته شود.

رئیس سازمان دانشجویان وزارت علوم خاطر نشان کرد: در جهانی که زورگویی حاکم است زبان علم و ادب می‌تواند زبانی برای توسعه اخلاق باشد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 279 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image