ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تأسیس تعاونی مسکن و رفاه دانشجو معلمان

تأسیس تعاونی مسکن و رفاه دانشجو معلمان

سرپرست دانشگاه فرهنگیان از تشکیل مجمع استانی دانشگاه، توزیع رفاه کارت و تأسیس تعاونی مسکن و رفاه دانشجو معلمان در آینده ای نزدیک خبر داد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر مهرمحمدی در جمع کارکنان دانشگاه فرهنگیان، در پاسخ به پرسشی پیرامون لزوم سپردن اختیار و کاهش تمرکز، گفت: این مسأله جزء اولویت های اصلی ما قرار دارد و امیدواریم با تشکیل لایه استانی و تصویب هیأت امناء، به شکل اطمینان بخش تری به این مهم برسیم.

وی، چابک سازی تشکیلات، پاسخگویی بیشتر مدیران استانی، کاهش تمرکز تصمیم گیری و اجرایی در سازمان مرکزی را از نقاط قوت تشکیل لایه های استانی دانشگاه فرهنگیان برشمرد.

وی از انتخاب یکی از سرپرستان پردیس‌های استانی به عنوان سرپرست لایه استانی هر استان خبر داد و خاطر نشان کرد: امیدواریم تا قبل از شروع سال تحصیلی، رسما مجمع استانی را تشکیل بدهیم.

مهرمحمدی، با تبیین مصرف بودجه دانشگاه فرهنگیان، به سه قسمت متمرکز، نیمه متمرکز و غیر متمرکز، تصریح کرد: حداقل 30 درصد از بودجه دانشگاه را در اختیار استان ها قرار خواهیم داد. بودجه غیرمتمرکز، بودجه مصرفی اقدامات و برنامه هایی است که در راستای سیاست های دانشگاه انجام شده است، پنجاه درصد آن را خود استان و پنجاه درصد را ما تأمین خواهیم کرد و بودجه نیمه متمرکز، در معاونت های مختلف در چارچوب برنامه های کلی آن معاونت، می باشد و تأمین بودجه آن در اختیار ما است.

مهرمحمدی درباره آخرین نتایج تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان، گفت: بخش هایی که وظیفه دانشگاه بود، انجام داده ایم و کندی این فرآیند مربوط به خارج از دانشگاه و برعهده ما نیست، اما تلاش خواهیم کرد این مسأله زودتر به نتیجه برسد.

وی، از دستور کار هیأت امناء در خصوص دریافت مجوز برای بورسیه تحصیلی 100 نفر از کارکنان دانشگاه فرهنگیان، خبر داد .

سرپرست دانشگاه فرهنگیان، مراکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان را ظرفیت های ویژه و جزء لاینفک دانشگاه دانست و خاطر نشان کرد: برای رعایت اساسنامه، با توافقات صورت گرفته، این مراکز، زیر مجموعه ی پردیس ها، قرار خواهند گرفت.

مهرمحمدی، در پایان سخنان خود بر فراگیر شدن صندوق وام ضروری برای کارکنان سراسر کشور، توزیع رفاه کارت و تأسیس تعاونی مسکن و رفاه کارکنان و دانشجو معلمان در آینده ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 382 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image