ارتباط مستقیم با 30580 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تصرف اراضی دانشگاه خوی توسط زمین‌خواران

تصرف اراضی دانشگاه خوی توسط زمین‌خواران

رییس دانشگاه ارومیه گفت : باید مسئولان دست به دست هم دهندتا عملیات احداث دانشگاه خوی از سرگرفته شود.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه آذربایجان غربی، دکتر حب نقی در جلسه‌ای که به منظور بررسی مشکلات و علل راکد ماندن عملیات احداث دانشگاه دولتی خوی در محل فرمانداری خوی تشکیل شد، اظهار کرد: در صورتی که بتوانیم از کمیسیون ماده 215 ردیف دریافت کنیم می توان نسبت به ادامه احداث دانشگاه اقدام کرد.

وی گفت: تاکنون دو میلیارد تومان از بودجه دانشگاه ارومیه جهت احداث دانشگاه خوی هزینه شده اما تا کنون این پروژه بصورت ملی تعریف نشده است.

وی با انتقاد از تصرف اراضی دانشگاه خوی توسط زمین خواران اظهار کرد: باید مسئولان در اسرع وقت نسبت به رفع متصرفان اقدام نمایند.

حجت‌الاسلام شکوری امام جمعه خوی نیز با اشاره به برگزاری 35 جلسه برای احداث دانشگاه دولتی خوی اظهار کرد: تاکنون هیچ نتیجه ای نگرفته ایم واین اشکال به دانشگاه ارومیه وارد است که باید اراضی دانشگاه را حفظ و بودجه احداث آنرا تامین کند.

دکتر حسینی صدر نماینده مردم خوی در مجلس نیز ساخت وتکمیل دانشگاه را از نیازهای اساسی شهرستان عنوان کرد وگفت:بارها با مسئولان وزارت علوم برای تخصیص اعتبار دانشگاه جلسه گذاشتم متاسفانه ریاست وقت دانشگاه ارومیه کارشکنی می کرد.

وی تصریح کرد: آماده هر گونه همکاری برای رفع متصرفان از اراضی دانشگاه هستم.

در پایان به پیشنهاد فرماندار خوی مقرر شد شورای صیانت از اراضی دانشگاه خوی تشکیل شود وبرای شروع مجدد عملیات احداث دانشگاه جلسه ای با حضور مسئولان شهرستانی ،استانی در محل وزارت علوم تشکیل شود.

انتهای پیام

آمار بازدید: 219 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image