ارتباط مستقیم با 30547 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه فرهنگیان میراث‌دار مراکز تربیت معلم کشور

دانشگاه فرهنگیان میراث‌دار مراکز تربیت معلم کشور

رئیس دانشگاه فرهنگیان واحد خواهران خراسان جنوبی از تاسیس پردیس امام سجاد (ع) در سال 91 خبر داد و گفت: در این دانشگاه 500 دانشجو در هفت رشته تحصیلی و در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، عصمت میری در نشست خبری نخستین همایش ملی رسالت و نقش دانشگاه فرهنگیان در پرورش معلم متعهد و متخصص خراسان جنوبی گفت: دانشگاه فرهنگیان میراث‌دار مراکز تربیت معلم کشور با سابقه حدود یک قرن فعالیت آموزشی است.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف تاسیس این دانشگاه، تربیت و پرورش معلمان متعهد و متخصص برای تدریس در مدارس و مراکز آموزشی وابسته به آموزش و پرورش است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس امام سجاد (ع) واحد خواهران خراسان جنوبی تصریح کرد: این دانشگاه از سال تحصیلی 92 _91 فعالیت خود را آغاز کرده است و مرکز آموزش عالی فردوس نیز از جمله مراکز آموزشی وابسته به این دانشگاه است.

میری به تحصیل 500 دانشجوی دختر در ترم یک و سه پردیس امام سجاد (ع) دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: این دانشجویان در مقطع کارشناسی هفت رشته دبیری عربی، زیست‌شناسی، زبان انگلیسی، الهیات و معارف اسلامی، جغرافیا، علوم تربیتی، مشاوره و راهنمایی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی ادامه داد: در مرکز آموزش عالی فردوس که از مراکز اقماری دانشگاه فرهنگیان واحد خواهران خراسان جنوبی محسوب می‌شود، 65 دانشجو در رشته علوم تربیتی در حال تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس امام سجاد (ع) واحد خواهران خراسان جنوبی به اخذ مجوز پذیرش دانشجو در رشته ادبیات فارسی و در مقطع کارشناسی در سال تحصیلی 93 -92 این دانشگاه اشاره کرد و متذکر شد: در سال تحصیلی آینده پردیس امام سجاد (ع) واحد خواهران دانشگاه فرهنگیان استان از طریق آزمون سراسری در هشت رشته تحصیلی 270 دانشجو پذیرش دارد.

میری ادامه داد: در سال تحصیلی 93 - 92 مرکز آموزش عالی فردوس نیز 90 دانشجوی دختر در مقطع کارشناسی رشته علوم تربیتی پذیرش دارد که مجموع دانشجویان این مرکز به 150 نفر می‌رسد.

وی اعضای هیئت علمی و مدرس دانشگاه فرهنگیان پردیس امام سجاد (ع) واحد خواهران خراسان جنوبی را 57 نفر ذکر کرد و یادآور شد: اساتید برجسته با مدارج عالی علمی از دانشگاه‌های بیرجند و از سایر دانشگاه‎های کشور برای تدریس و پژوهش‌های علمی با این دانشگاه همکاری دارند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 209 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image