ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه وزیر بهداشت: خیرین مدرسه ساز را باید به ساخت خوابگاه دانشجویی ترغیب کنیم

وزیر بهداشت: خیرین مدرسه ساز را باید به ساخت خوابگاه دانشجویی ترغیب کنیم

وزیر بهداشت شامگاه روز گذشته همزمان با ولادت با سعادت امام علی (ع) مهمان مجتمع خوابگاهی امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بود و ضمن گفت و شنود با دانشجویان از نزدیک با شرایط و مشکلات آنها آشنا شد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر هاشمی وزیر بهداشت در این بازدید پس از استماع سخنان دانشجویان، ضمن تبریک میلاد مولود کعبه حضرت علی(ع) اظهار امیدواری کرد: همگی بتوانیم از پیروان راستین این امام بزرگوار باشیم و یاد شهدا به خصوص شهید بهشتی و شهدای دانشجو را گرامی داشت.

دکتر هاشمی در ادامه گفت: من در زمان تحصیل افتخار حضور در خدمت شهید بهشتی، شهید مفتح وشهید باهنر را داشتم و چه خوب است که در یک فرصت مناسب، نگاه و دیدگاه این بزرگان نسبت به دانشجویان بیان شود.

وزیر بهداشت مملکت و دانشگاه ها را متعلق به همه افراد جامعه دانست و ضمن ابراز خوشنودی از صحبت های نمایندگان دانشجویان در این مراسم بر لزوم برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و رعایت عدالت در مورد همه تشکل ها به طور مساوی تاکید کرد و گفت: سرنوشت فردای کشور به دست همین دانشجویان است بنابراین از مسوولان می خواهم فرصت ابراز عقیده را به دانشجویان بدهند زیرا این عزیزان هستند که کشور و دانشگاه را در آینده حفظ می کنند.

هاشمی افزود: فضای پر شور و نشاط برای دانشجویان امری ضروری است و خدا را شکر که امشب در این خوابگاه شاهد چنین فضای پرشور و نشاطی بودیم.

وی تأکید کرد: دانشجو همیشه و در همه حال باید نگاه منتقدانه داشته باشند، البته با رعایت اخلاق و دانشجویان ما همگی اخلاق مدار هستند. به اعتقاد من ایران متعلق به همه ماست و دانشگاه نیز محل تضارب آراء و افکار است.

وزیر بهداشت خطاب به دانشجویان اظهار داشت: وظیفه اصلی شما درس خواندن است و از شما می خواهم با امکاناتی که در اختیار دارید نهایت تلاش خود را در مسیر درس خواندن انجام دهید. همه ما به فرموده امام راحل(ره) باید در وهله اول کار خود را درست انجام دهیم وکار مهم شما نیز درس خواندن است.

وی در ادامه افزود: تمام سعی ما این است که خیرین مدرسه ساز را به ساختن خوابگاه های دانشجویی نیز ترغیب کنیم و امیدوارم با کمک این عزیزان بتوانیم تعداد خوابگاه ها را افزایش دهیم.

وزیر بهداشت با اشاره به مشارکت دانشجویان در برخی کارها نظیر مدیریت بحث اینترنت و مواردی که در الویت قرار دارند تأکید کرد: باید به دانشجویان فرصت دهید تا آزمون و خطا کنند و مدیریت را یاد بگیرند زیرا که فردای مملکت به دست این عزیزان است .

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تشکیل شورای صنفی دانشجویان در دانشگاه و استفاده از نظرات دانشجویان تاکید کرد .

وی با بیان این که درس خواندن در دانشگاه های ایران یک افتخار است تاکید کرد که این موضوع را سایر کشورها نیز باید بدانند.

وی گفت: برای به ثمر رسیدن این مملکت و نظام، خون های زیادی ریخته شده است. هیچ گاه فکر نکنید که یأس و نا امیدی به آن غالب می شود زیرا خداوند با ماست و بدانید که آینده کشور نیز متعلق به شما عزیزان است، پس نگاه بلند و جسارت آمیز داشته باشید.

دکتر هاشمی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد که سخنان و موضوعاتی که در این مراسم ارایه شد در آینده نه چندان دور عملی شود

گفتنی است، در این بازدید که دکتر آیتی معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشک شهید بهشتی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالجباری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، جمعی از مدیران و مسئولان ارشد دانشگاه نیز وزیر بهداشت را همراهی می کردند، ابتدا فضاهای عمومی این مجتمع خوابگاهی نظیر نمازخانه، کتابخانه، سالن مطالعه و سالن ورزش مورد بازدید قرار گرفت و سپس وزیر بهداشت از تعدادی از اتاق های خوابگاه بازدید کرد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 258 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image