ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد نتایج اولیه آزمون ارشد اعلام شد

نتایج اولیه آزمون ارشد اعلام شد

نتایج اولیه آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش کارنامه اولیه خود را از طریق این لینک مشاهده کنند.

پیش‌تر دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری ایسنا گفته بود: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌شوند، می‌توانند با مطالعه دقیق فرم راهنمای انتخاب رشته که روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، از روز چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه برای انتخاب رشته اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، دفترچه و اطلاعات راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی از سایت سنجش قابل دریافت است.

رییس سازمان سنجش با بیان اینکه مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز تا روز یکشنبه 28 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: داوطلبان در این مدت فرصت دارند نسبت به انتخاب و ثبت حداکثر 100 کدرشته تحصیلی از میان کدرشته یا کدرشته‌های مجاز اقدام کنند.

خدایی افزود: از مجموع حدود 950 هزار داوطلب ثبت‌نام کننده در این آزمون حدود 400 هزار نفر در اعلام نتیجه اولیه مجاز به انتخاب رشته شدند.

وی درباره زمان برگزاری آزمون‌های تشریحی و عملی رشته‌های خاص که نیاز به برگزاری این آزمون‌ها دارند، اظهار کرد: این آزمون‌ها در خرداد ماه برگزار می‌شوند که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

رییس سازمان سنجش درباره ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون کارشناسی ارشد سال 93، گفت: ظرفیت پذیرش در این آزمون تاکنون حدود 100 هزار نفر است.

به گزارش ایسنا، آزمون کارشناسی ارشد سال 93 با یک هفته تاخیر به دلیل شرایط نامساعد جوی در برخی استان‌ها با رقابت حدود 950 هزار داوطلب در روزهای 23 تا 25 بهمن ماه برگزار شد.

آمار بازدید: 285 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image