ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه در اواخر اردیبهشت

برگزاری انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه در اواخر اردیبهشت

دبیرکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه گفت: انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه در اواخر اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.


بهرام ازلگینی در گفت‌وگو با سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه آذربایجان غربی، افزود: انتخابات شورای دانشکده‌های انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه با حضور اعضای این تشکل دانشجویی در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در تمامی دانشکده‌ها برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری انتخابات شورای دانشکده‌های این تشکل دانشجویی در تمامی دانشکده‌ها خبرداد و گفت: مطابق با اساسنامه، شورای انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان که مسئولیت برگزاری انتخابات را بر عهده دارد، تشکیل شده و با کسب مجوزهای لازم از هیأت سه نفره نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه، این انتخابات به حول و قوه الهی با حضور دانشجویانی که عضو این تشکل هستند در روزهای 21 و 22 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مسئول شورای انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه با بیان اینکه این انجمن متشکل از دانشجویانی متعهد به دین مبین اسلام است که به طور خودجوش گردهم آمده و برای اسلامی نگه داشتن و هرچه اسلامیتر کردن فضای دانشگاه تلاش می کنند، تصریح کرد: اعتقاد و التزام عملی به اساسنامه انجمن اسلامی و ارزش‌های حاکم بر آن و همچنین قوانین موضوعه کشور و آئین نامه‌های مصوب، اعتقاد به اصل شورا و مشورت در تصمیم گیری‌ها، رعایت نظم و انضباط در امور، انجام وظایف و التزام به اجرای مصوبات ارکان تشکیلاتی، اجتناب از باندگرائی و ایجاد تفرقه و متقابلا تلاش در جهت حفظ یکپارچگی و وحدت تشکیلاتی، اختصاص وقت کافی برای انجمن اسلامی، تلاش راهگشا در راستای تبلیغ مستمر آئین اسلام ناب از جمله شرایطی است که باید در خصوص نامزدها محرز شده باشد.

ازلگینی با اشاره به اینکه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه هیچگونه وابستگی به گروه، حزب و جناح سیاسی خاصی ندارد، افزود: این مجموعه با دیگر تشکل‌های دانشجویی قانونی که در دایره گفتمان انقلاب اسلامی فعالیت دارند تعامل و همفکری خواهد داشت و با شعار«نقد حکومت آری و نفی حاکمیت هرگز» فعالیت‌های خود را از سر خواهد گرفت.

مسئول شورای انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه درباره زمان اعلام نتیجه رسمی این انتخابات، افزود: پس از اعلام شمارش آراء توسط این شورا و همچنین طی شدن فرایند بررسی صحت انتخابات از سوی هیأت نظارت دانشگاه، نتایج به اطلاع عموم دانشجویان خواهد رسید.

ازلگینی در پایان گفت: انتخابات شورای مرکزی جدید این تشکل دانشجویی در نشست 26 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و پس از مشخص شدن مسئولین واحدهای این شورا فعالیت‌های رسمی خود را آغاز خواهند کرد.

آمار بازدید: 261 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image