ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری آخرین آمار از آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۳/ دوشنبه اعلام معرفی‌شدگان برای بررسی سوابق علمی

آخرین آمار از آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۳/ دوشنبه اعلام معرفی‌شدگان برای بررسی سوابق علمی

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام آخرین آمار از آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۳ گفت: اسامی معرفی‌شدگان برای بررسی سوابق علمی ـ پژوهشی و مصاحبه تخصصی بعد از ظهر دوشنبه ۱۵ اردیبهشت اعلام می‌شود.


حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اعلام آخرین آمار آزمون دکترای نیمه متمرکز سال 93 گفت: از تعداد 240 هزار و 391 داوطلب ثبت‌نام کننده در آزمون ورودی دکتری (PHD) نیمه‌متمرکز سال 93 تعداد 194 هزار و 296 نفر در جلسه آزمون حاضر و 46 هزار و 95 نفر غایب بودند یعنی 80.82 درصد داوطلبان در جلسه آزمون حاضر شدند.

وی افزود: از تعداد 194 هزار و 296 نفر داوطلب حاضر در جلسه آزمون تعداد 83هزار و 643 نفر زن و 110 هزار و 653 نفر مرد بودند یعنی 43.05 درصد حاضران زن و 65.95 درصد داوطلبان حاضر در جلسه آزمون مرد بودند.

توکلی ادامه داد: نتایج اولیه این آزمون به صورت کارنامه تنظیم و روز یکشنبه 31 فروردین ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت که از تعداد 194 هزار و 296 داوطلب حاضر در جلسه 49 هزار و 537 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و از این تعداد 20 هزار و 124 نفر زن و 29 هزار و 413 نفر مرد بودند.

به گفته مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته شدند از روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه تا پایان روز دوشنبه 8 اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما حداکثر 50 کدرشته محل (در صورت وجود) از میان کدرشته محل‌های مربوط به رشته امتحانی خود انتخاب کرده و در فرم انتخاب رشته اینترنتی قرار دادند.

وی با بیان اینکه از تعداد 49 هزار و 537 داوطلب مجاز تعداد 39 هزار و 988 داوطلب انتخاب رشته کردند، اظهار داشت: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده فهرست اسامی معرفی شدگان به منظور بررسی سوابق علمی، پژوهشی و مصاحبه تخصصی با توجه به ظرفیت پذیرش در بعد از ظهر روز دوشنبه 15 اردیبهشت ماه و حداکثر در 5 کد رشته محل از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org اعلام می‌شود.

توکلی گفت: بررسی سوابق علمی پژوهشی و مصاحبه تخصصی توسط دانشگاه‌ها از شنبه 20 اردیبهشت آغاز می‌شود و پس از بررسی سوابق توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و اعلام آن به سازمان سنجش، گزینش نهایی برابر ضوابط مربوط از سوی سازمان سنجش انجام و فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال 93 نیمه اول شهریور بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

آمار بازدید: 278 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image