ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بهبودی رئیس جدید دانشکده اقتصاد دانشگاه تبریز شد

بهبودی رئیس جدید دانشکده اقتصاد دانشگاه تبریز شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی دانشگاه تبریز با حضور رئیس و جمعی از مدیران این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، محمدرضا پورمحمدی رئیس دانشگاه تبریز در این آیین گفت: دانشگاه تبریز ظرفیت‌های زیادی دارد که باید از این ظرفیت‌ها برای شکوفایی همه جانبه کشورمان و به ویژه این منطقه به‌کار گرفته شود.

پورمحمدی افزود: امروزه اگر علم و فناوری کاربردی بوده و برای رفاه ملت‌ها و رفع مشکلات جامعه به‌کار گرفته شود، با ارزش خواهد بود که در این صورت نقش و جایگاه دانشگاه‌ها در جامعه نیز پررنگ‌تر می‌شود.

محمدعلی متفکر آزاد، رئیس سابق دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مدیریت خود از جمله تفکیک این دانشکده از علوم انسانی و اجتماعی و ارتقای آن، حفظ و ارتقای کرامت انسانی اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان، تلاش برای رفتار همراه با عدالت و نگاه علمی، برگزاری همایش‌ها و کرسی‌های آزاد اندیشی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و ... ارائه کرد.

داود بهبودی، رئیس جدید دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی ضمن ارائه برنامه‌های خود، از تلاشش برای استفاده از مشارکت جمعی اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان در امور دانشکده برای توسعه همه جانبه آن و سامان دهی بخش آموزشی و اداری اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش‌های بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای، توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی و بین رشته‌ای، توسعه فضای فیزیکی و ... در راس برنامه‌های اینجانب قرار دارد.

در پایان این مراسم داود بهبودی به عنوان رئیس جدید دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی دانشگاه تبریز معرفی و از خدمات محمد علی متفکر آزاد قدردانی شد.

داود بهبودی، پیش از این مدیر امور پژوهشی و معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه مازندران، مدیر گروه اقتصاد دانشگاه تبریز، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان آذربایجان‌شرقی، معاون برنامه‌ریزی و بررسی‌های اقتصادی سازمان نظارت بر قیمت‌ها، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه وزارت بارزگانی و مشاور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی را بر عهده داشت.

آمار بازدید: 443 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image