ارتباط مستقیم با 30558 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور رشد300درصدي تعداد رشته‌هاي دانشگاه پیام نور شیراز

رشد300درصدي تعداد رشته‌هاي دانشگاه پیام نور شیراز

ريیس دانشگاه پیام نور شیراز با بيان اينكه از سال 84 تاکنون 73 رشته در مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به دانشگاه پیام نور شیراز اضافه شده است، اظهار كرد: اين تعداد نشان دهنده رشد 300 درصدي در تعداد رشته‌هاي اين دانشگاه است.



به گزارش سرويس دانشگاهي خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه فارس، حسام‌الدین رمضانی افزود: دانشگاه پیام نور شیراز در سال‌های اخیر و به لطف دولت‌هاي نهم و دهم منشاء خدمات فراوان و شاهد رشد بسیار چشمگیری در زمینه های علمی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و عمرانی بوده است.


وي اضافه كرد: در اين مدت و در زمینه گسترش و تنوع رشته‌هاي دانشگاهي، از سال 84 تا کنون شاهد رشد 300 درصدی تعداد رشته در دانشگاه بوديم که این رقم ظرفیت بالای دانشگاه پیام نور شیراز را در تمامی حوزه‌ها تایید می‌کند.


رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شیراز اظهار داشت: افزایش تعداد برندها، طرح‌های پژوهشی و تالیفات و کتابهای منتشر شده اعضاء هیئت علمی دانشگاه پیام نور شیراز در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی به همراه برگزیده شدن و تقدیر از دو عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور مرکز شیراز به عنوان استاد نمونه و برگزیده استان، از جمله دستاوردهای دیگر دانشگاه پیام نور مرکز شیراز است.


وی گفت: هم اکنون 34 عضو هیئت علمی و 490 استاد مجرب مدعو در دانشگاه پیام نور شیراز مشغول به تدریس هستند و 18هزار دانشجوی دختر و پسر، در 4مقطع کاردانی،کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری، در 110 رشته و گرایش مشغول به تحصیل هستند که این آمار نسبت به سال 84 که 4 هزار و 500 دانشجو در 37 رشته و گرایش مشغول به تحصیل بودند قابل توجه پیش بینی است که در سالهای آینده تعداد رشته های بیشتری به خصوص در بخش تحصیلات تکمیلی به رشته های تحصیلی دانشگاه اضافه شود.


رمضانی افزود:‌ دانشگاه پیام نور مرکز شیراز همچنین در زمینه عمران و ساخت و ساز فضاهای اداری، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی، رشد 500 درصدی را شاهد بوده و هم اکنون نیز پروژه بزرگ محوطه سازی و ساخت کارگاههای رشته های مهندسی در دست اجرا است.


وی رشد اين دانشگاه در حوزه‌های اجتماعی و فعالیت‌های فرهنگی را طي سال‌هاي 84 تا91، بالغ بر 45 درصد ذكر و خاطرنشان كرد:‌ اکنون 18 انجمن علمی دانشجویی،13 کانون فرهنگی و مذهبی و 30 نشریه دانشجویی فعال در اين دانشگاه وجود دارد.


اين مقام آموزشي گفت: سرانه دانشجو در اين سال‌ها از 14درصد در متر مربع به 19 درصد در متر مربع نسبت به هشت سال گذشته افزایش داشته است.

آمار بازدید: 353 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image