ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی راه‌اندازی دانشکده پرستاری در فومن

راه‌اندازی دانشکده پرستاری در فومن

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از راه‌اندازی دانشکده پرستاری در فومن خبر داد.


انوش برزیگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن با اشاره به تلاش برای برطرف شدن کمبودهای بهداشتی در این شهرستان اظهار کرد: در بلند مدت می‌توان با برنامه‌ریزی شرایط مطلوب درمانی خوبی را فراهم آورد.

وی از راه‌اندازی دانشکده پرستاری در شهرستان فومن خبر داد و افزود: طبق تقاضای نماینده مردم فومن و شفت در مجلس و فرماندار فومن به‌زودی اقدام‌های لازم برای افتتاح این دانشگاه انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، راه‌اندازی اورژانس 115 در بخش سردار جنگل طبق تقاضای مردم و مسئولان شهرستان فومن را از برنامه‌ها ذکر کرد.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای خدمات به مردم، گفت: برای تجهیز بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) فومن نیز یک‌میلیارد تومان در نظر گرفته شده که به‌زودی اختصاص می‌یابد.

برزیگر تجهیز بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و تصریح کرد: خرید دو دستگاه دیالیز به صورت فوری در این بیمارستان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: دو دستگاه نیز تا شش ماه آینده، چهار دستگاه اکو، چهار دستگاه شوک، یک دستگاه بیهوشی و چهار دستگاه ECG و 45 دستگاه تخت بیمار در دستور کار قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: با پیگیری‌های انجام شده به‌زودی شاهد افتتاح داروخانه هلال احمر غرب گیلان در شهرستان فومن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اکنون در حال شناسایی و برطرف شدن مشکلات حوزه سلامت گیلان هستیم، افزود: با وجود تمام چالش‌ها و مسایل موجود باید با نگاهی واقع‌بینانه به حل مشکلات حوزه سلامت استان به صورت ویژه پرداخته شود.

برزیگر با تاکید بر اینکه نگاه دانشگاه علوم پزشکی گیلان به تمام شهرستان‌های استان ویژه است، خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی در پیگیری مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستا‌ن‌ها می‌تواند راه را برای رسیدن به اهداف عالیه دانشگاه هموار کند.

آمار بازدید: 324 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image