ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه انعقاد قرارداد 100 میلیونی بین واحد علوم و تحقیقات و سازمان جنگل‌ها

انعقاد قرارداد 100 میلیونی بین واحد علوم و تحقیقات و سازمان جنگل‌ها

رییس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این دانشکده در راستای توسعه پایدار، درآمدزایی و تحقق سیاست کلی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تامین هزینه‌های این دانشگاه از محلی به جز شهریه دانشجویان، اقدام به انعقاد تفاهم نامه‌ها و قراردادهایی با سازمان‌ها و مراکز پژوهشی و نیز ارتباط با مراکز تحقیقاتی علمی و کشاورزی کرده است.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکترهادی کیادلیری با بیان اینکه درآمد حاصل از شهریه دانشجویان، پایدار و همیشگی نخواهد بود، اظهار کرد: باید به فکر منابع جایگزین برای افزایش درآمدزایی در دانشگاه‌ها باشیم تا بتوان در ارتقای سطح کیفی و کمی دانشگاه‌ها به بهترین نحو عمل کرد.

وی به رسالت اساتید و دانشجویان کشور برای ارائه راهکارهای عملی و کارشناسی در جهت رفع مشکلات کشور اشاره و تصریح کرد: دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات به عنوان اولین گام، اقدام به انعقاد تفاهم نامه و قراردادهایی با سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور کرده که در حال حاضر طرحی پژوهشی به ارزش 100 میلیون تومان با این سازمان منعقد شده و در حال انجام است، همچنین چندین طرح دیگر نیز در مرحله پیگیری و اجرائی شدن قرار دارد.

رییس انجمن جنگلبانی ایران، افزود: درگذشته نیز تفاهم نامه‌هایی با سازمان‌ها ومراکز تحقیقاتی داشته‌ایم، که تنها به واسطه روابط شخصی اساتید و اعضای هیات علمی با آن سازمان‌ها بوده است که باید این روابط سازماندهی شده، برنامه ریزی شده و منظم در قالب تفاهم نامه با این دانشکده صورت گیرد.

وی با بیان این مطلب که کشاورزی، منابع طبیعی و آب از جمله چالش‌های مهم کشور بوده و عدم توجه به آنها مخاطره آمیز است، افزود: در برنامه‌ای مدون سعی بر برقراری ارتباط و گسترش همکاری‌های دو جانبه با سایر سازمان‌ها و مراکز تحقیقاتی از جمله وزارت نیرو و بخش‌های مختلف کشاورزی در کشور داریم.

کیادلیری به راه‌اندازی کلینیک گیاه پزشکی به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های مدون دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات خبرداد و گفت: مجموعه واحد علوم و تحقیقات با ظرفیت‌ها و امکانات ویژه‌ای که در اختیار دارد می‌تواند با سازمان‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور همکاری‌های گسترده و موثر داشته باشد.

رییس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات به ظرفیت‌های بسیار بالای علمی این دانشکده اعم از اساتید و دانشجویان پژوهشگر و آزمایشگاه‌های تخصصی مجهز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 77 استاد تمام وقت و نیمه وقت متخصص و 2500 دانشجوی علاقه‌مند به فعالیت‌های تحقیقاتی در این دانشکده مشغول به پژوهش و تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: حضور دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت‌های تحقیقاتی یکی از مهمترین مزیت‌های دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات نسبت به سایر مراکز تحقیقاتی است و باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده شود.

آمار بازدید: 169 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image