ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تعریف و تصویب 25 رشته آموزش خاص در بین مراکز دانشگاه

تعریف و تصویب 25 رشته آموزش خاص در بین مراکز دانشگاه

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: آموزش‎های خاص در ارتقای شغلی نقش بسیار مؤثری دارد.


محمدزاده در گفت‎وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه لرستان، با حضور در ایسنای منطقه لرستان، با بیان اینکه انسان‎های بیکار مانند آب راکد می‎مانند، افزود: دانشگاه علمی کاربردی با تعریف رشته‎های مورد مطالبه مردم در جهت ارتقای سطح دانش به‎روز و براساس نیاز گام برمی‎دارد تا هر فارغ‎التحصیلی به‎راحتی بتواند وارد این کار شده و شغلی ایجاد کند.

وی اضافه کرد: اگر این دانشگاه بتواند با برنامه‎های خاص خود مشکل بیکاری را حل کند، قطعاً در ارتقای فرهنگ گام برداشته است.

محمدزاده با اشاره به اینکه با مذاکره موضوع فرهنگ عملیاتی نمی‎شود، ادامه داد: می‎بایست با وارد شدن به حیطه عمل فرهنگ درست را ترویج و اشاعه کرد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان با یادآوری اینکه شعار امسال دانشگاه علمی کاربردی آموزش‎های خاص در سطوح تکمیلی است، تصریح کرد: می‎توان بدون دقت به مقطع، با آموزش‎های خاص زمینه اشتغال را ایجاد کرد.

وی گفت: سال گذشته 25 رشته آموزش خاص در بین مراکز دانشگاه علمی کاربردی استان تعریف و تصویب شد و امید داریم روند افزایش این مهم در سال جدید نیز ادامه داشته باشد.

محمدزاده اظهار کرد: در دوره آموزش‎های خاص به ‎صورت کوتاه‎مدت به شخص داوطلب گواهینامه‎ای جهت ورود به شغل اعطا خواهد شد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان با ابراز تأسف از نگاه جزئی سیستم‎های مدیریتی، خاطرنشان کرد: می‎بایست ساده‎انگاری خود را کنار گذاشته و با گسترش شغل‎های روزمره در ارتقای اشتغال گام برداریم.

آمار بازدید: 140 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image