ارتباط مستقیم با 30587 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی درخشش دانشجویان علوم پزشکی قزوین در آزمون‌های جامع

درخشش دانشجویان علوم پزشکی قزوین در آزمون‌های جامع

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین از درخشش دانشجویان رشته پزشکی این دانشگاه در آزمون‌های جامع خبر داد.


علی‌اکبر زینالو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: 100 درصد دانشجویان مقطع دکترای حرفه‌ای دوره 53 رشته پزشکی شاغل به تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی قزوین که در آزمون‌های جامع پیش کار ورزی (پره انترنی) و علوم پایه شرکت کردند، با کسب نمره قبولی خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه آزمون‌های یاد شده اسفندماه سال گذشته برگزار شد، ادامه داد: با اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشخص شد که تمام 73 نفر دانشجویی که از این دانشگاه در آزمون پیش کارورزی شرکت کرده بودند، موفق به کسب نمره قبولی شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین اضافه کرد: در آزمون جامع علوم پایه نیز با یک نفر غایب، 72 نفر باقیمانده از شرکت‌کنندگان این دانشگاه، آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند.

زینالو فعالیت‌های دانشگاه، دانشکده پزشکی و تلاش اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده را عامل حمایتی در کسب این نتیجه و موفقیت دانشجویان مقطع دکترای حرفه‌ای عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین خاطرنشان کرد: در سالی که «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نام گرفته است، کسب این موفقیت در دانشگاه که خود منشأ و محل ظهور و بروز فرهنگ است و دانشجویان آن می‌توانند خود فرهنگساز و الگوی دیگر قشرهای جامعه باشند، دستیابی به چنین موفقیتی از سوی این دانشجویان، مشوق و محرکی برای خود آنان و دیگران در راستای تحقق راهبرد سال است.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی قزوین همچنین در میان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در زمینه جلب رضایت مراجعه‌کنندگان رتبه ششم را دارد و رتبه آن در سطح استان 11 است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین بر فعالیت، مدیریت و اقدام جهادی در سال جاری و در حوزه بهداشت و درمان استان قزوین تأکید کرد.

آمار بازدید: 267 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image