ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تازه ترین خبرها از تشکیل شورای انتخاب رئیس دانشگاه تهران

تازه ترین خبرها از تشکیل شورای انتخاب رئیس دانشگاه تهران

معاون حقوقی وزارت علوم، تازه ترین جزئیات تشکیل شورای انتخاب رئیس دانشگاه تهران را اعلام کرد.

سعدالله نصیری قیداری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت تشکیل کمیته 50 نفره تعیین رئیس دانشگاه تهران، گفت: عده ای از اعضای هیأت علمی پیشکسوت دانشگاه تهران از تمام دانشکده های دانشگاه تهران برای عضویت در این کمیته انتخاب شده اند و طی روزهای آینده نفرات این کمیته به طور کامل انتخاب می شوند.

وی در این باره با اشاره به اینکه انتخاب استادان توزیع دانشکده ای دارد، اظهار داشت: این استادان به نسبت جمعیت استادان هر دانشکده در کمیته 50 نفره به عضویت در می آیند، به عنوان مثال از میان 360 استاد دانشکده فنی، 9 استاد برای عضویت در کمیته انتخاب شده اند و این انتخابات برای سایر دانشکده های دانشگاه تهران در حال انجام است.

معاون حقوقی وزارت علوم با بیان اینکه در تعیین رئیس دانشگاه تهران فضای مثبت و مناسبی در حال شکل گیری است، درباره جنجال سازی رسانه ای که در تعیین رئیس دانشگاه تهران صورت می گیرد، تاکید کرد: اگر از جنجال سازیها و مباحث غیرمستند در فضای رسانه ای پرهیز شود، بهتر است و امیدوارم نتیجه مطلوبی هم برای دانشگاه تهران و وزارت علوم به دست آید.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که در حال انتخاب اند از اعضای هیأت علمی دارای مرتبه های بالای علمی هستند، به این افراد اعتماد کامل وجود دارد و در سالهای حضورشان در دانشگاه تهران، سایرین به آنان اعتماد دارند.

به گفته نصیری قیداری، کار انتخاب اعضای این شورا به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و مرحله بعدی اقدامات این شورا، زمان بر نخواهد بود.

این مقام مسئول وزارت علوم در پاسخ به این سوال که آیا کمیته به ریاست محمد حسین امید - سرپرست فعلی وزارت علوم برگزار می شود یا خیر، گفت: خیر. فعلاً بحث ریاست این کمیته مطرح نیست. افراد منتخب در این کمیته در نخستین جلسه با رای گیری افرادی را برای نظارت بر شورا از میان خود معین می کنند.






آمار بازدید: 143 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image