ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مسجد دانشگاه تهران میزبان 700 دانشجوی معتکف

مسجد دانشگاه تهران میزبان 700 دانشجوی معتکف

مسجد دانشگاه تهران امسال نیز میزبان دانشجویان معتکف است.


محمد عابدی مدیریت مسجد دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به ثبت‌نام دانشجویان برای شرکت در مراسم اعتکاف طی روزهای 23 تا 28 فروردین، گفت:‌ امسال 2034 نفر ثبت‌نام کردند اما از آنجایی که با محدودیت ظرفیت مواجه هستیم براساس اولویت‌بندی‌ها 700 نفر را انتخاب کرده‌ایم.

وی با اعلام اینکه دانشجویان معتکف تا امروز مهلت دارند که هزینه‌های اعتکاف خود را اینترنتی پرداخت کنند، گفت: اسامی 700 نفری که براساس اولویت‌ها مشخص شده است در سایت ut .masq.ir قرار گرفته است.

عابدی درباره شرایط و ملاک‌های انتخاب ثبت‌نام کنندگان مراسم اعتکاف گفت: دانشجویانی که امسال برای اولین بار در مراسم اعتکاف شرکت کرده‌اند و دانشجوی دانشگاه تهران نیز هستند در اولویت قرار دارند.

مدیریت مسجد دانشگاه تهران با بیان اینکه احتمال دارد تعدادی از این افراد انصراف دهند گفت: افرادی که در ذخیره هستند جایگزین خواهند شد و اسامی آنها را در سایت قرار خواهیم داد.

عابدی با اشاره به هزینه‌های اعتکاف اظهار کرد: هزینه اعتکاف برای دانشجویان دانشگاه تهران 30 هزار تومان و برای دانشجویان خارج از کشور 50 هزار تومان است.

وی افزود: اعتکاف در روزهای 23 و 24 و 25 اردیبهشت‌ماه با سخنرانی حجج اسلام قرائتی، پناهیان، صدیقی، حائری شیرازی، ابوترابی، قمی و با مداحی حاج سعید حدادیان، مهدی سماواتی، میثم مطیعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 134 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image