ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تفاهم‌نامه وزارت علوم با بانک سپه

تفاهم‌نامه وزارت علوم با بانک سپه

وزیرعلوم بر استفاده هیئت های امنای دانشگاه ها از تسهیلات بانکی برای تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام اشاره کرد و گفت: این طرح ها شامل پروژه هایی می شود که موافقت نامه و بودجه مصوب دارند و به واسطه تاخیری که در عدم پرداخت موافقت نامه ها رخ می دهد ، می توانند از امکانات و تسهیلات بانکی استفاده کرده و به پشتوانه در آمد های اختصاصی شان که تضمینی برای این تسهیلات محسوب می شود ، از بانک وام بگیرند .


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر رضا فرجی دانا در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری وزارت علوم با بانک سپه از عملیاتی شدن مفاد این تفاهم نامه در سطح دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور، امضا آن در آغاز سال جدید را به فال نیک گرفت و اظهار داشت : استفاده از ظرفیت شرکت سرمایه گذاری بانک سپه در مقوله مهم حمایت از ایده های نوآورانه می تواند موثر واقع شود .

وزیر علوم در ادامه با بیان اینکه هنوز قالب حقوقی مشخصی برای این امر در قوانین گنجانده نشده است ، گفت : امیدواریم بتوانیم هر چه سریع تر در این زمینه لایحه ای تنظیم کنیم تا این نوع سرمایه گذاران در کشور تعیین تکلیف شوند و در این خصوص دوستان بانک سپه نیز با نگرشی که نسبت به مسائل مالی این فرایند دارند باید با ارائه راه حل اصولی ما را در حل این معضل یاری کنند تا این ایده های نو آورانه در سراسر کشور پا بگیرند .

گفتنی است موضوع این تفاهم نامه ، برقراری و گسترش مراودات بانکی و تمرکز بخشی از وجوه وزارتخانه ، سازمانها و دانشگاههای تابعه نزد بانک سپه و مدت آن یک سال است که در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.

بر اساس این گزارش در بخشی از این تفاهم نامه وزارت علوم متعهد می شود زمینه انتقال بخشی از وجوه خود ، مراکز زیر مجموعه و دانشگاههای تابعه خود را به بانک فرهم نموده و نسبت به اخذ انواع ضمانت نامه و حواله های ریالی و ارزی و گشایش انواع اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی نزد بانک را ایجاد نمایند. همچنین ایجاد فضای مناسب جهت استقرار شعبه یا باجه و نصب دستگاه خودپراز را در محل وزارتخانه ، سازمانها و دانشگاههای تابعه از دیگر اقدامات وزارت علوم خواهد بود.

در بخش دیگری از این تفاهم نامه بانک سپه متعهد شد نسبت به افتتاح حساب و تمرکز وجوه وزارتخانه علوم، مراکز تابعه و دانشگاهها نزد کلیه شعب خود ، صدور انواع ضمانت نامه ریالی و ارزی ،ارائه سرویس مطلوب به وزارتخانه ، کارکنان ، سازمانها و دانشگاههای تابعه ، ارائه تسهیلات در قالب قرار دادهای جداگانه و افتتاح انواع حساب برای دانشجویان اقدام کند.

آمار بازدید: 174 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image