ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور نیمی از عملکرد دانشگاه پیام‌نور بوشهر متعلق به بانوان است

نیمی از عملکرد دانشگاه پیام‌نور بوشهر متعلق به بانوان است

معاون دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر گفت: نیمی از عملکرد دانشگاه، متعلق به بانوان شاغل در دانشگاه است.


به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس جاهدجاه صبح امروز در جشن میلاد حضرت فاطمه(س) که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام‌نور استان بوشهر، بسیج دانشجویی، دفتر فرهنگی و تشکل‌ها و انجمن‌های علمی دانشگاه برگزار شد، با تبریک این میلاد فرخنده، با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت کارکنان دانشگاه را بانوان تشکیل می‌دهند ابراز داشت: نیمی از عملکرد دانشگاه، متعلق به بانوان شاغل در دانشگاه است.

جاهدجاه همچنین از واگذاری 12 هکتار زمین با کاربری آموزشی به دانشگاه پیام‌نور بوشهر خبر داد و بیان داشت: یکی از دغدغه‌های سال‌های اخیر این دانشگاه کمبود فضای آموزشی این دانشگاه در مرکز بوشهر بوده است که امیدواریم از این پس شاهد افزایش این فضا باشیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام‌نور استان بوشهر نیز در سخنان کوتاهی به بیان برخی فضایل حضرت صدیقه طاهره(س) پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف جعفری اظهار داشت: همواره باید زندگی حضرت زهرا(س) را به عنوان اسوه و الگوی خود قرار دهیم و برای معرفی ابعاد شخصیتی این بانوی گرانقدر به جامعه باید ویژگی‌های ارزشمند آن حضرت را در خود تقویت کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر هدف از برگزاری این جشن و همچنین مراسم نمادین ازدواج دانشجویی را تشویق دانشجویان و جوانان به ازدواج و به‌خصوص ازدواج آسان و به دور تشریفات دانست.

در این برنامه که با حضور مسئولان دانشگاهی و دانشجویان دانشگاه پیام‌نور برگزار شد برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از جمله، تواشیح، مولودخوانی، تئاتر، مسابقه و سخنرانی برگزار شد.

همچنین در این آیین ضمن تجلیل از مادران نمونه دانشگاه، مراسم نمادین ازدواج یک زوج دانشجو نیز برگزار شد.

آمار بازدید: 195 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image