ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه شکوفایی استعدادهای نسل جوان از اهداف جهاد دانشگاهی است

شکوفایی استعدادهای نسل جوان از اهداف جهاد دانشگاهی است

مسئول مرکز پژوهشی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: گسترش روحیه تحقیق و شکوفایی استعدادها در نسل جوان برای رسیدن به خوداتکایی از مهم‌ترین اهداف جهاد دانشگاهی است.


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجتبی ابراهیمی رومنجان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقاله‌های دانشجویان مرکز علمی کاربردی این واحد با عنوان" بررسی رابطه بین اخلاق اسلامی در کار و تعهد حرفه‌ای حسابداران" و " کنکاشی پیرامون عوامل مؤثر بر کیفیت گزارشگری مالی در ایران " در کنفرانس بین‌المللی حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی پذیرفته شد.

وی افزود: عبدالناصر اشرفی، فاطمه زین‌الدینی، علی بیابانگرد، زهره شجاعی‌‌پور، الهام صابری‌پور، صدیقه زنگویی، عاطفه خاکی، مهناز رحیم‌زادگان دانشجویانی هستند که در این مطالعه‌ها همکاری داشتند.

مسئول پژوهش مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی متذکر شد: گسترش روحیه تحقیق و شکوفایی استعدادها در نسل جوان برای رسیدن به خوداتکایی از مهم‌ترین اهداف جهاد دانشگاهی است.

ابراهیمی رومنجان اضافه کرد: ساماندهی دانشجویان علاقمند به فعالیت‌های پژوهشی طی سال گذشته انجام شده و تا‌کنون شاهد حضور موفق دانشجویان این مرکز در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی بوده‌ایم.

وی همچنین از برگزاری کنفرانس بین‌المللی حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی در 31 خرداد ماه جاری در رشت خبر داد.

آمار بازدید: 369 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image