ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اراک آغاز شد

مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اراک آغاز شد

نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در بخش کتبی ویژه دانشجویان و چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه اساتید و اعضای هیئت علمی در دانشگاه آزاد اراک آغاز به کار کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک ظهر امروز در مراسم افتتاح مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اراک گفت: برگزاری مسابقات قرآن و عترت کمک می‌کند تا دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که سرمایه‌های کشور هستند به سمت ارزش‌مداری و اخلاق‌‌محوری و انس با قرآن سوق پیدا کنند.

علیرضا نظام‌آبادی افزود: قرآن کریم که معجزه بزرگ و جاوید پیامبر اکرم(ص) و چراغ هدایت انسان‌ها در مسیر زندگی است باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

وی با بیان این‌که دانشگاه آزاد اسلامی اراک به عنوان خاستگاه مسابقات سراسری قرآن و عترت در کشور است، تصریح کرد: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی، تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و رشد فضای معنوی در دانشگاه‌ها و توجه به مسائل دینی و مذهبی در دانشگاه است به گونه‌ای که با تشویق دانشجویان در چارچوب ضوابط و آیین‌نامه‌ها دانشجویان به طرز شایسته‌ای با قرآن آشنا شوند و تعالیم و آموزه‌های قرآنی را در زندگی به کار گیرند.

نظام‌آبادی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات سه هزار نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اراک با هم به رقابت می‌پردازند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک ادامه داد: داوطلبان شرکت ‌کننده در 10 رشته ترجمه و تفسیر قرآن کریم (سوره حمد)، زندگانی چهارده معصوم (ع)، حفظ و ترجمه زیارت عاشورا، حفظ و ترجمه زیارت جامعه کبیره، نماز، ترجمه قرآن به زبان انگلیسی، ترجمه و تفسیر نهج‌البلاغه، احکام خواهران، احکام برادران و زندگانی پیامبر (ص) با هم به رقابت می‌پردازند.

دبیر هیئت امنای استان مرکزی ضمن ابراز خرسندی از استقبال گسترده و حضور پرشکوه دانشجویان و اساتید در این دوره از مسابقات قرآن و عترت عنوان کرد: این مسابقات در بخش اساتید نیز در چهار رشته زندگانی چهارده معصوم (ع)، تفسیر قرآن کریم، ترجمه قرآن به زبان انگلیسی و تفسیر نهج‌البلاغه در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: از نفرات اول تا پنجم هر رشته به تفکیک خواهران و برادران طی مراسمی در دانشگاه تقدیر و تجلیل شایسته‌ای خواهد شد.

آمار بازدید: 279 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image