ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد همکاری دانشگاه آزاد با دانشگاه‌های اتریش

همکاری دانشگاه آزاد با دانشگاه‌های اتریش

سفیر اتریش در ایران به همراه هیات اتریشی موسسه OeAD، امروز ضمن بازدید از واحد علوم وتحقیقات تهران، در جلسه ای مشترک با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی، معاون پژوهش و فناوری و معاون آموزش دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، میرزاده در این دیدار که در ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار شد، بر ضرورت همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه های اتریش تاکید کرد و گفت: ارتباط ایران با اتریش از دیرباز ارتباطی گسترده بوده و نسبت به روابط ایران با سایر کشورهای اروپایی وجوه تمایز بسیاری داشته است و انتظار می رود این ارتباط دوستانه به توسعه همکاری های علمی و پژوهشی و اجرای طرح های مشترک دانشگاهی منجر گردد.

وی ضمن ارائه توضیحاتی درباره گستردگی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور و ارائه آماری از تعداد دانشجویان، اساتید، فارغ التحصیلان و تعداد واحدهای این دانشگاه به هیات اتریشی، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه های علمی و پژوهشی آماده همکاری مشترک با دانشگاه های اتریش است و امکان استفاده دوجانبه از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های اتریش برای محققان و پژوهشگران دو کشور، مفید است.

گفتنی است در پایان این جلسه دکتر میرزاده نشان دانشگاه آزاد اسلامی را به سفیر اتریش و رئیس موسسه OeAD اهدا کرد.

مشکلات ویزای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای سفر به اتریش برطرف می شود
در حاشیه نشست مشترک هیات اتریشی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر واشقانی فراهانی؛ معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، ضمن اشاره به جزئیات جلسه برگزار شده، گفت: این هیات از اتریش آمده و هدفش ایجاد ارتباط بین دانشگاه های اتریش و سایر دانشگاه ها است و از جمله ماموریت های این هیات در ایران ارتباط بیشتر بین دانشگاه های ایران و اتریش در زمینه های تبادل دانشجو، استاد و انجام پروژه های مشترک و دادن بورس از طرف دانشگاه های اتریش به آن هاست.

معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه یکی از دانشگاه هایی که هیات اتریشی قصد امضای تفاهم نامه با آن را دارد دانشگاه آزاد اسلامی است، افزود: این گروه در واقع در حال ظرفیت یابی هستند و طی گفت و گوهایی که داشته ایم قرار شد هر دو طرف پیش نویس تفاهم نامه های مورد نظر خود را نوشته و سپس دو پیش نویس را باهم مطابقت بدهیم تا پیش نویس نهایی تهیه شود و بر اساس آن تفاهم نامه ای میان دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم اتریش امضا شود.

دکتر واشقانی در ادامه با بیان اینکه وسعت دانشگاه آزاد اسلامی، حجم زیاد دانشجویان و رشته های متعدد در این دانشگاه و همچنین موقعیت خاص جغرافیایی واحد علوم و تحقیقات و ساختمان سازمان مرکزی و اشراف و چشم انداز زیبای آن ها به شهر تهران برای هیات اتریشی جالب بود، اظهار داشت: پس از پایان جلسه، هیات اتریشی با بخشی از امکانات علمی و پژوهشی دانشگاه آشنا شدند.

واشقانی با اشاره به مشکلات تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای دریافت پذیرش از دانشگاه‌های اتریش و اخذ ویزا از این کشور، تصریح کرد: قرار است با امضای این تفاهمنامه، پتانسیل بالای دانشگاه آزاد اسلامی را به دانشگاه های این کشور معرفی کنیم که مسلما این تفاهم نامه می تواند ابهامات را برطرف کند.

وی در پایان افزود: از نظر مشکل ویزا هم، سفیر اتریش در ایران که در این جلسه حضور داشت، قول هایی مبنی بر برطرف شدن مشکلات اخذ ویزا برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را داد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 172 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image