ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار زبان آغاز ثبت نام آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت از امروز

آغاز ثبت نام آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت از امروز

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) در سال 93 روز 25 اردیبهشت ماه برگزار می شود و داوطلبان می توانند از امروز نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت MHLE دارای 100 پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (30 پرسش درک مطلب شنیداری، 40 پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و 30 پرسش درک مطلب نوشتاری) و 100 نمره (بدون نمره منفی) است.

آزمون MHLE در سال 93 در 6 نوبت برگزار خواهد شد که اولین آزمون امسال در روز 25 اردیبهشت ماه برگزار می شود. ثبت نام این آزمون تا 19 اردیبهشت ماه ادامه دارد و کارت ورود به جلسه آزمون در روز 24 اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد.

کارنامه این آزمون در 31 اردیبهشت ماه منتشر می شود. آزمون دوره 22 در سه حوزه تهران، اصفهان و شیراز برگزار خواهد شد.

برای ورود به حلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) الزامی است و همراه نداشتن هر یک از این مدارک، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می شود.

هر کارنامه دارای یک کد ویژه بوده و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل استعلام است. بنابراین کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان جهت ارائه به مراجع گوناگون صادر نخواهد شد و مراجع مختلف از جمله دانشگاه ها و سازمان ها می توانند به همین روش از درسی کارنامه اطمینان حاصل کنند.

به دلیل اجرای بخش شنیداری و لزوم برقراری نظم و حفظ سکوت و آرامش در سالن های برگزاری آزمون درهای حوزه راس ساعت 8:45 بسته و از ورود افراد دیر آمده جلوگیری خواهد شد.

آمار بازدید: 362 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image