ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه شهید بهشتی از بحران هیأت علمی خارج شد

دانشگاه شهید بهشتی از بحران هیأت علمی خارج شد

رئیس دانشگاه شهید بهشتی از جذب 170 هیات علمی جدید از طریق سامانه مرکز جذب وزارت علوم خبر داد و گفت: با جذب های صورت گرفته تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی به 780 عضو رسید.

محمد مهدی طهرانچی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت جذب هیات علمی در دانشگاه شهید بهشتی گفت: 170 عضو هیات علمی از طریق سامانه جذب وزارت علوم دراین دانشگاه جذب شده اند.

وی ادامه داد: تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با جذب های صورت گرفته از 520 عضو به 780 عضو هیات علمی افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: درابتدا تمام خلاءهای دانشگاه شناسایی شد و هر هفته شورای جذب در دانشگاه، دانشکده و همه گروه‌های آموزشی فعال بود و همت جدی در زمینه جذب صورت گرفت.

وی ادامه داد: با همتی که صورت گرفت 170 عضو هیات علمی جذب دانشگاه شهید بهشتی شد که با اضافه شدن اعضای هیات علمی شهید عباسپور تعداد اعضای هیات علمی این دانشگاه به 780 عضو رسید.

وی با بیان اینکه در سال 93 نیز جذب هیات علمی شتاب خود را خواهد داشت، افزود: دانشگاه توانست با انتخاب نخبگان متخصص و متعهد، جوانانی را به هیات علمی دانشگاه اضافه کند و دانشگاه را در زمینه هیات علمی از بحران خارج کند.

طهرانچی تصریح کرد: در حال حاضر مصوبات لازم اخذ شده و همین روند در جذب هیات علمی ادامه خواهد یافت.

آمار بازدید: 168 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image