ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه یک تیم جدید نظارتی به دانشگاهها اعزام می‌شوند

یک تیم جدید نظارتی به دانشگاهها اعزام می‌شوند

مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم از اعزام تیم نظارت بر اجرای برنامه های درسی بازنگری شده به دانشگاههای کشور از هفته آموزش خبر داد.

عبدالرحیم نوه ابراهیم در گفتگو با خبرنگار مهر از یک اقدام جدید دفتر برنامه ریزی آموزشی درسی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه گروه های برنامه ریزی برنامه های درسی را بازنگری کرده و این برنامه ها به دانشگاههای کشور ابلاغ شده، دغدغه ما هم اکنون اجرایی شدن این برنامه ها در دانشگاهها و نظارت بر حسن اجرای برنامه هاست.

وی ادامه داد: دفتر برنامه ریزی آموزشی تصمیم دارد در هر نوبت با اعزام یک تیم به دانشگاههای کشور بر اجرا شدن این برنامه ها در کلاسهای درس نظارت کند.

بررسی مشکلات اجرایی شدن برنامه های درسی به گفته نوه ابراهیم یکی دیگر از دلایل بازدید از دانشگاهها عنوان شد.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه اجرایی کردن این تصمیم از هفته آموزش آغاز می شود، اظهار داشت: گروه های درسی از طریق دفتر برنامه ریزی هر دانشگاه برای دیدار و گفتگو دعوت می شوند و تک تک با تمام گروه ها مباحثی را مطرح خواهیم کرد.

نوه ابراهیم با اعلام اینکه هم اکنون 70 گروه برنامه ریزی درسی در وزارت علوم فعال است، گفت: این گروه ها که هر کدام 100 تا 150 نفر عضو دارند از سوی دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم به دانشگاههای کشور اعزام می شوند و رشته های درسی حوزه تخصص خود را بررسی می کنند.

این مقام مسئول وزارت علوم با اشاره به انتشار گزارشی که خبر از عدم تغییر عنوان برنامه های درسی بازنگری نشده در دانشگاهها می داد، تاکید کرد: انتشار این خبر، نگرانی دفتر برنامه ریزی آموزشی را بیشتر کرده و لازم است علل عدم تغییر برنامه های درسی در برخی دانشگاهها بررسی شود.

به گزارش مهر، هفته آموزش از هفته آینده با نظارت وزارت علوم به مدت یک هفته در دانشگاههای کشور اجرا می شود.


آمار بازدید: 122 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image