ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پلمب آزمایشگاه دانشگاه سیستان و بلوچستان/ تدریس در مقطع دکتری با مدرک کارشناسی ارشد/ انتصاب‌هایی که پست‌هایشان بعداً ایجاد شد!

پلمب آزمایشگاه دانشگاه سیستان و بلوچستان/ تدریس در مقطع دکتری با مدرک کارشناسی ارشد/ انتصاب‌هایی که پست‌هایشان بعداً ایجاد شد!


در پشت دیوارهای دانشگاه این هفته شاهد اخبار و زمزمه‌هایی چون پلمب آزمایشگاه دانشگاه سیستان و بلوچستان در سفر اخیر روحانی، تدریس در مقطع دکتری با مدرک کارشناسی ارشد و انتصاب‌هایی که پست‌هایشان بعداً ایجاد شد، خواهیم بود.

خبرگزاری فارس: پلمب آزمایشگاه دانشگاه سیستان و بلوچستان/ تدریس در مقطع دکتری با مدرک کارشناسی ارشد/ انتصاب‌هایی که پست‌هایشان بعداً ایجاد شد!
Tweet
گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، از این هفته بر آن شده است تا اخبار غیررسمی که از گوشه و کنار دانشگاه‌های کشور شنیده می‌شود را در یک بسته خبری تحت عنوان «پشت دیوارهای دانشگاه» به مخاطبان خود ارائه دهد.

* شنیده شده همزمان با سفر روحانی به استان سیستان و بلوچستان و حضور وی در دانشگاه سیستان و بلوچستان تیمی به ظاهر از سازمان انرژی اتمی کشور در آزمایشگاه دانشگاه حضور یافته و درخصوص دستگاه‌های پرتوزای هسته‌ای آزمایشگاه تحقیق و پرس‌وجو کردند و سوالات عجیبی از مسئولان آزمایشگاه مانند از کدام کشور و کجا خریداری شده؟! چه زمانی خریداری شده؟! پرسیده‌اند. ظاهرا بازرسان مربوطه عکس‌های آزمایشگاه را از قبل داشته و از روی عکس‌ها سراغ دستگاه‌های پرتوزا را می‌گرفتند! طبق مشاهده دانشجویان این دانشگاه از دیروز آزمایشگاه‌هایی که دستگاه‌های پرتوزای هسته‌ای در آن وجود داشتند پلمب شده است. این دستگاه‌های پرتوزا در آزمایشگاه فیزیک دانشگاه مورد استفاده آموزشی قرار می‌گرفت.

* بنیاد باران مدتی است که فعالیت‌های دانشجویی خود را آغاز کرده و با برگزاری جلساتی که یکی از معاونان وزارت علوم دولت اصلاحات ریاست آن را بر عهده دارد، اقدام به خط‌دهی سیاسی تشکل‌های دانشجویی می‌کند.

* جلسات کانون استادان ایران توسط عارف و توفیقی راه‌اندازی شده است. این جلسات با هدف جذب و انسجام‌بخشی به اساتید اصلاح‌طلب دانشگاه‌ها تشکیل می‌شود.

* شنیده‌ شده در یکی از جلسات اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی یکی از اعضا انتقاداتی نسبت به عملکرد فرهنگی دولت مطرح کرده است. رئیس‌جمهور در پاسخ خواستار جلسه‌ای با حضور افراد متولی فرهنگ و آموزش در دولت و ارائه مستندات لازم از سوی این عضو شورا شده است.

* سازمان دانشجویی حزب کار فعالیت‌های خود در زمینه انتخابات را آغاز کرده و مدتی است طی برگزاری جلساتی راهبردهای خود در این زمینه را بررسی می‌کنند، این سازمان تاکنون با الهه راستگو، فائزه هاشمی، عرب‌سرخی، عارف و محسن رضایی دیدارهایی داشته است.

* شنیده شده یکی از افرادی که اخیرا به عنوان سرپرست یکی از دانشگاه‌های دولتی منصوب شده، به دلیل اقداماتی که در فتنه 88 داشت به کشور مالزی فرار کرد اما اخیرا با روی کار آمدن دولت جدید به کشور برگشته و سرپرست دانشگاه شد.

* شنیده شده ریاست جدید دانشگاه تربیت معلم تهران، بسیاری از معاونان دانشگاه را عزل و معاونان دوران اصلاحات این دانشگاه را جایگزین آنها کرده است.

* در مراسم جشن هسته‌ای دانشگاه امیرکبیر، برخی دانشجویان حامی فتنه سعی داشتند سخنرانی سعید جلیلی را بر هم بزنند که با حضور حداکثری دانشجویان این حرکت ناکام ماند.

لیدر این گروه اندک را «ع ـ ب« و «س ـ م» بر عهده داشتند. این افراد قبل از این مراسم دیداری با هاشمی رفسنجانی داشتند که تصاویر آن در رسانه‌ها منتشر شده است.

* شنیده‌ها حاکی از آن است که در یکی از دانشکده‌های واحد علوم و تحقیقات شخصی با مدرک کارشناسی ارشد در مقطع دکتری تدریس می‌کند لازم به ذکر است دروس مربوطه بنام شخص دیگری ارائه می‌شود.

* معاون اجرایی و معاون ورزش در دانشگاه آزاد پست‌هایی است که بعد از منصوب‌شدن افراد در این سمت این پست‌ها تاسیس شده است.

* شنیده‌ها حکایت از تحصیل یکی از معاونان سازمان محیط زیست در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد دارد و 4 نفر از مدیران پایین‌دستی این معاون به عنوان استادان وی در دانشگاه هستند.

* شنیده‌ها حکایت از انتقال پرونده هیات علمی یکی از مدیران دانشگاه آزاد از دانشگاهی در شهرستان به واحد علوم و تحقیقات برخلاف ضوابط آموزشی دارد، این اقدام سبب اعتراض جمعی از اعضای هیات علمی این دانشگاه شده است.

آمار بازدید: 276 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image