ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی رامسر به مرکز مازندران منتقل نمی‌شود

واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی رامسر به مرکز مازندران منتقل نمی‌شود

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پی انتشار برخی شایعات در سایت‌های خبری مبنی بر انتقال واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مرکز استان گفت: این امر شایعه است و برنامه‌ای برای انتقال واحد بین‌الملل رامسر وجود ندارد.


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، محمدصادق رضایی در پی انتشار برخی شایعات در سایت‌های خبری استان مبنی بر انتقال واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مرکز استان بیان داشت: این امر شایعه ای بیش نیست و برنامه‌ای برای انتقال واحد بین‌الملل رامسر وجود ندارد.

وی افزود: واحد بین‌الملل رامسر یکی از واحدهای تابع و تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران است که به عنوان واحد بین‌الملل رامسر دارای مجوز و شناخته شده است.

رضایی با تاکید بر اینکه این واحد دانشگاه مستقل نیست، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران هیچ برنامه‌ای برای انتقال واحد بین‌المللی رامسر نداشته و ندارد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان داشت: واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران رامسر در نیم سال دوم تحصیلی 88 ـ 87 با پذیرش دانشجو در رشته‌های پزشکی عمومی و داروسازی به تعداد 30 نفر دانشجو در هر رشته شروع به فعالیت کرده است.

آمار بازدید: 361 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image