ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه‌ها باید در خدمت فرهنگ و اقتصاد باشند

دانشگاه‌ها باید در خدمت فرهنگ و اقتصاد باشند

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان با بیان اینکه دانشگاه‌ها به عنوان متولی فرهنگ باید در خدمت فرهنگ و اقتصاد باشد، گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند در تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی» مزین شده نقش مهمی را ایفا کند.


محمدرضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه لرستان، با اشاره به نقش بارز دانشگاه‌ها در تحقق شعار سال به عنوان یکی از بزرگ‌ترین دستگاه‎های فرهنگی کشور تصریح کرد: دانشگاه پیام نور نیز تمام سعی خود را برای تحقق اهداف شعار امسال به کار می‌گیرد.

جعفری افزود: می‌بایست از فضای تک بعدی آموزش که در دانشگاه‌های کشور حکمفرماست به فضایی چند بعدی رسید که از رسالت‌های دانشگاه‌ها و دیگر موسسات و ادارات آموزشی است و در ابعادی دیگر چون فرهنگ نیز باید اقداماتی صورت گیرد.

دبیرهم اندیشی اساتید دانشگاه پیام نور استان یادآور شد: اهمیت موضوع اقتصاد و فرهنگ در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامیدند به قدری است که همه ما در هر جایگاه و در هر نقطه میهن اسلامی، مسئول هستیم تا در جهت تحقق این شعار هدفمند گام برداریم.

وی اظهار کرد: شعار سال در بعد اقتصاد و فرهنگ تحقق نخواهد یافت، مگر با رعایت تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص عزم ملی و مدیریت جهادی مدیران نظام، لذا در همین راستا می‌بایست مسئولین و مدیران با سرلوحه قراردان شعار سال از هیچ کوششی فرو گذار نباشند تا شاهد تحقق شعار سال باشیم.

آمار بازدید: 165 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image