ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور تشیکل اتاق فکر کشاورزی در دانشگاه پیام نور اندیمشک

تشیکل اتاق فکر کشاورزی در دانشگاه پیام نور اندیمشک

رئیس دانشگاه پیام نور اندیمشک از تشکیل اتاق فکر کشاوزی به منظور کمک به بخش کشاورزی با شرکت اساتید و کارشناسان کشاورزی در این دانشگاه خبر داد.


فرهاد کیانفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: این اتاق فکر برای بررسی مشکلات بخش کشاورزی و کمک به رفع مشکلات این بخش و بالا بردن راندمان تولید با حضور اساتید و دانشجویان این رشته در دانشکده کشاورزی این دانشگاه تشکیل شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر بیش از 200 دانشجوی کارشناسی کشاورزی در دانشکده کشاورزی این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند تلاش داریم که با تشکیل جلسات منظم با مسئولان شهرستان و بهره‌گیری از نظر اساتید و کارشناسان این رشته بتوانیم به بالا بردن دانش فنی کشاورزان و همچنین دانشجویان کمک کنم.

رئیس دانشگاه پیام نور اندیمشک اضافه کرد: از آنجایی که تعداد زیادی از مردم این شهرستان به امر کشاورزی مشغول هستند این اتاق فکر می‌تواند با همکاری جهاد کشاورزی به انجام آموزش‌های مناسب و بهینه به بخش کشاورزی شهرستان کمک شایانی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در حال حاضر 19 رشته تحصیلی مشتمل بر رشته‌های علوم انسانی، علوم پایه و فنی مهندسی در این دانشگاه فعال است.

آمار بازدید: 362 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image