ارتباط مستقیم با 30601 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری دومین جشنواره دانشجویی «بانوی نور»

برگزاری دومین جشنواره دانشجویی «بانوی نور»

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا از برگزاری دومین جشنواره دانشجویی «بانوی نور» در دانشگاه بوعلی سینا خبر داد.


حسین رضوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از همدان از برگزاری دومین جشنواره دانشجویی «بانوی نور» با همکاری کانون عکاسی، ادبی، هنرمندان و اساتید گروه گرافیک در دانشگاه بوعلی سینا خبر داد.

وی اظهار داشت: این جشنواره با موضوعات حضرت فاطمه زهرا (س)، حجاب و عفاف و زن و اجتماع و در بخش‌های پوستر، تصویرسازی، عکاسی، ادبی و خوش‌نویسی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا بشیر پوروقار، جمشید ملاپور و نفیسه اثنی عشری را از هیئت داوران بخش پوستر برشمرد و اذعان داشت: آثار ارسالی در این بخش در اندازه 50 در 70 با فرمت Tif و کیفیت 150 dpi طراحی شود.

وی کریم زارعی، مهدی پرستار شهری و غلامرضا شاملو را از هیئت داوران بخش تصویرسازی برشمرد و ادامه داد: آثار ارسالی در این بخش باید در اندازه 50 در 50 و به صورت پاسپارتو شده باشد و تکنیک آزاد و موضوع ویژه این بخش «بهشت زیر پای فاطمه (س)» است.

رضوان تصریح کرد: آثار ارسالی در بخش عکاسی که با اندازه 50 در 35 با فرمت jpj و کیفیت 150 dpi عکاسی شده، مورد داوری علی سلیمانی، تقی حمیدی منش و حمیدرضا چتربحر قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: در بخش ویژه ادبی و شعر فاطمی، هر هنرمند می‌تواند سه اثر مجزا در هر بخش شعر و قطعه ادبی شرکت کند و آثار این بخش به داوری بهناز ضرابی‌زاده، مهین سماواتی و حاج مجتبی روشن‌روان خواهد رسید.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا خاطرنشان کرد: بخش خوشنویسی از دیگر بخش‌های این جشنواره است که آثار ارسالی باید در اندازه 30 در 60 آماده ارائه باشد و در آن تکنیک خط فارسی آزاد و هر هنرمند می‌تواند حداکثر پنج اثر را به دبیرخانه ارسال کند.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را 26 اردیبهشت ماه اعلام کرد و گفت: داوری و انتخاب آثار در 30 اردیبهشت ماه و اختتامیه جشنواره و افتتاحیه نمایشگاه در 31 اردیبهشت صورت می‌گیرد.

آمار بازدید: 222 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image