ارتباط مستقیم با 30597 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار کتابخانه دانشجو در فردیس بازگشایی شد

کتابخانه دانشجو در فردیس بازگشایی شد

مدیر فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج گفت: به منظور خدمات‌رسانی به مردم و توسعه امور فرهنگی کتابخانه دانشجو در روز ولادت فاطمه زهرا در فردیس بازگشایی شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، محمد زارع صبح امروز در حاشیه بازگشایی این کتابخانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه امور فرهنگی یکی از مهمترین اولویت‌های ما در سال جاری است.

وی ادامه داد: در این راستا نیازهای مناطق در زمینه فرهنگی بررسی شده و براساس اولویت‌ها طرح‌های مختلف فرهنگی در این مناطق اجرایی می‌شود.

این مسئول با بیان این که کتابخانه دانشجو به دلیل برخی از مشکلات مدت دو سال تعطیل بود افزود: با رفع مشکلات این کتابخانه و ارتقای آن این کتابخانه که یکی از نیازهای مردم در این منطقه بود امروز بازگشایی شد.

زارع تأکید کرد: با توجه به نیاز شهر و منطقه به کتابخانه، این مرکز فرهنگی با برخورداری از 3600 جلد کتاب بازگشایی شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

*فرهنگسراهای کرج تخصصی می‌شوند

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر توسعه فرهنگسراها اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های این سازمان تخصصی کردن کتابخانه‌ها است.

زارع گفت: در این راستا و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده به زودی فرهنگسراهای شهر، از حالت عمومی به صورت تخصصی در آمده و ارائه آموزش‌های تخصصی نیز در محوریت برنامه‌های این فرهنگسراها قرار می‌گیرد.

آمار بازدید: 202 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image