ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد انجام پژوهش‌های علمی در دانشگاه آزاد در رابطه با زندگی حضرت زهرا(س)

انجام پژوهش‌های علمی در دانشگاه آزاد در رابطه با زندگی حضرت زهرا(س)

رئیس دانشگاه آزاد گفت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری دانشمندان باید پژوهش‌های علمی در رابطه با زندگی حضرت زهرا(س) انجام دهند و این مسئله در دانشگاه آزاد نیز باید اتفاق بیفتد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سیدحمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در مراسم بزرگداشت روز زن در واحد علوم و تحقیقات گفت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری دانشمندان باید پژوهش‌های علمی در رابطه با زندگی حضرت زهرا (س) انجام دهند و این مسئله در دانشگاه آزاد نیز باید اتفاق بیفتد.

وی افزود: در دانشگاه آزاد مشارکت بانوان بالا است به طوری که از 5 میلیون فارغ‌التحصیل این دانشگاه 45 درصد خانم‌ها هستند و از حدود 28 هزار عضو هیأت علمی تمام وقت 7 هزار نفر خانم هستند.

میرزاده ادامه داد: البته در بحث مدیریتی دانشگاه آزاد مشارکت بانوان کم است که شورای بانوان فرهیخته را با هدف استفاده از ظرفیت علمی و مدیریتی بانوان فرهیخته دانشگاه تشکیل دادیم، آئین‌نامه این شورا تصویب و ابلاغ شده و اقدامات شورا از سوی ریاست دانشگاه آزاد حمایت می‌شود.

وی با اشاره به حضور زنان در پست‌های مدیریتی دانشگاه آزاد گفت: امروز همزمان با روز زن زاداندیش از زنان فرهیخته دانشگاه آزاد به عنوان رئیس واحد تهران غرب معرفی می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: همچنین قصد داریم برای ارتقای سطح علمی زنان خانه‌دار امکان ادامه تحصیل آنان را با تخفیف 30 درصدی در شهریه فراهم کنیم تا زنان خانه‌دار در رشته‌هایی مانند اقتصاد خانواده و بهداشت خانواده و ... امکان ادامه تحصیل داشته باشند.

آمار بازدید: 134 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image