ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد قزوین باید در حوزه فرهنگ پیش‌رو باشد

دانشگاه آزاد قزوین باید در حوزه فرهنگ پیش‌رو باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین باید در حوزه فرهنگ پیش‌رو باشد.


به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی موسی‌خانی ظهر امروز در نشست استادان، معاونان، مدیران گروه و رؤسای دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با تبریک موفقیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در زمینه‌های علمی، پژوهشی، جذب دانشجو، فارغ‌التحصیلان، قبولی دانشجویان این دانشگاه در مقاطع ارشد و دکترا و مسابقات بین‌المللی روبوکاپ ایران اظهار داشت:‌ این مسابقات به شکل مناسبی برگزار شد و دانشگاه آزاد قزوین نیز مقام‌های خوبی کسب کرد.

وی حضور استادان دانشگاه استنفورد آمریکا و اعضای فدراسیون جهانی روبوکاپ در این دانشگاه و سمپوزیوم بین‌المللی روبوکاپ و کنفرانس هوش مصنوعی ایران را اتفاق مبارکی دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برای میهمانان خارجی بسیار جالب بود و سعی می‌کنیم با دانشگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آنها ارتباط و تعاملات بیشتر و بهتری داشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از دکتر الوانی رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان یکی از افتخارات کشور یاد کرد و افزود:‌ آنچه برای این دانشگاه به دست آمده، مایه افتخار همه است، امیدواریم و تلاش می‌کنیم باز هم به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم.

موسی‌خانی با تأکید بر لزوم نشست‌های استادان و مدیران گروه دانشکده‌ها و بررسی امور آموزشی و پژوهشی، بیان کرد:‌ بدون تردید توقف، از بین رفتن است و در دنیای متلاطم امروز جای آرمیدن بر روی افتخارات گذشته نیست؛ نمی‌توانیم تنها به گذشته خود افتخار کنیم و همواره باید رو به جلو حرکت کنیم.

وی با اشاره به تفکرات شرکت گوگل مبنی بر اینکه «خوب بودن کافی نیست و باید به بهتر شدن فکر کنیم»، گفت: ما هم باید برای بهتر شدن تلاش کنیم و آینده دانشگاه را بسازیم، این دانشگاه بعد از ما هم باید کارکرد مطلوبی داشته باشد و صرف توجه به حال کافی نیست و باید به فکر آینده باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین باید فراملی شود و به سوی ارائه خدمات بین‌المللی در سطح جهان حرکت کنیم، قزوین ظرفیت جذب دانشجوی بین‌المللی را دارد و می‌شود برای رسیدن به این مهم برنامه‌ریزی کرد.

موسی‌خانی با اشاره به روند کاهش آمار دانشجویان در کشور، خاطرنشان کرد:‌ برای اینکه دانشجویان، دانشگاه ما را انتخاب کنند باید متمایز باشیم؛ نخست در زمینه خدمات آموزشی و دوم خدمات اجرایی، رفتارها و فرآیند امور که بسیار مهم است.

وی ادامه داد: اصلاح فرآیندهای اداری و اتوماسیون در رضایت ارباب رجوع بسیار مؤثر است و اجرای آن به شکل بهینه ضرورت دارد، برای استاندارد کردن آموزش نیز باید تلاش کنیم و خدمات قابل قبولی ارائه کنیم و این مسئله برای دانشگاه ما که به یک نشان آموزشی معتبر تبدیل شده است، اهمیت زیادی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با تأکید بر لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌های دانشگاه گفت: از آن جایی که ما یک موسسه غیردولتی هستیم باید از منابع خود حداکثر استفاده را انجام دهیم و بیشترین بازدهی را داشته باشیم.

موسی‌خانی با قدردانی از تلاش‌های استادان، معاونان و مدیران گروه دانشکده‌های مختلف اظهار داشت: کارهای بسیار خوب و ستودنی در این دانشگاه انجام شده است، اما باز هم مشکلاتی وجود دارد که باید خودمان آن‌ها را ارزیابی کنیم و دست به دست هم در راستای رفع آنها گام برداریم.

وی خاطر نشان کرد:‌ به نوبه خود تلاش می‌کنم که دانشگاه آزاد اسلامی قزوین هیچ رکودی چه در جذب دانشجو، منابع مالی و مسائل پژوهشی نداشته باشد، اما همه باید در این راه تلاش کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز رضایت از فضای به وجود آمده در کشور گفت: فضای دولت جدید کار و توسعه بر مبنای شرکت‌های دانش بنیان و به طور کلی دانش است، پس باید از این فرصت استفاده کنیم و با ارائه خدمات علمی و فروش دانش به توسعه دانشگاه و کشور کمک کنیم.

موسی‌خانی با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان «فرهنگ و اقتصاد، با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: در حوزه فرهنگ نیز باید پیش‌رو باشیم، فرهنگ زیربنای همه فعالیت‌های جامعه است، ما در کشوری کار می‌کنیم که فرهنگ بر پایه باورها و ارزش‌ها قرار دارد؛ برای ساختن آینده دانشگاه باید یک عزم ملی داشته باشیم.

وی با تأکید بر لزوم تداوم نشست‌ها با استادان، مدیران گروه و معاونان دانشگاه، خاطرنشان کرد: باید این نشست‌ها را جدی بگیریم و تلاش می‌کنیم با نگاهی آینده‌نگرانه در راستای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این دانشگاه گام برداریم.

گفتنی است؛ در این نشست که به بررسی مسائل آموزشی و پژوهشی اختصاص داشت، رؤسای هر دانشکده به همراه مدیران گروه آن به تشریح عملکرد خود طی سال گذشته و برنامه‌های آتی برای سال 93 پرداختند.

استادان، معاونان و مدیران گروه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در این نشست با تأکید بر کیفی‌سازی مسائل آموزشی و استفاده از روش‌های جدید و نوین در آموزش دروس، آماری از دانشجویان جذب شده و فارغ‌التحصیلان طی یک سال گذشته ارائه کردند.

همچنین در پایان این نشست مرتضی موسی‌خانی با تقدیم هدایایی به رسم یادبود از یک سال تلاش و کوشش استادان، معاونان، مدیران گروه و رؤسای دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی قزوین قدردانی و سالی همراه با موفقیت و سربلندی را برای آنان آرزو کرد.

آمار بازدید: 201 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image