ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آمار زنان فعال در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها

آمار زنان فعال در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها

رئیس اداره امور فرهنگی سیاسی خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، گفت: هم‌اکنون 579 کانون فرهنگی، هنری، اجتماعی در دانشگاهها مشغول به فعالیتند که دبیری تمامی آنها را خواهران برعهده دارند و اکثریت اعضای آن را تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرور فاضلی پور گفت: هم‌اکنون 579 کانون فرهنگی، هنری، اجتماعی در دانشگاهها مشغول به فعالیتند که دبیری تمامی آنها را خواهران برعهده دارند و اکثریت اعضای آن را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: در همین رابطه 232 کرسی آزاداندیشی در سطح دانشگاهها با موضوعات مباحث "زنان و خانواده"، "ازدواج"، "جنگ نرم و اثرات ماهواره بر خانواده" و "حجاب و عفاف" برگزار شده‌اند.

فاضلی پور در خصوص اعزام کاروانهای زیارتی از سوی نهاد، اضافه کرد: در سال 92 ،تعداد 16 کاروان عمره ویژه اساتید با حضور 1229 نفر استاد خانم، 65 کاروان دانشجویی با شرکت 3524 دانشجوی دختر(متأهل) و250 کاروان عتبات عالیات با شرکت بیش از 4000 دانشجوی دختر اعزام شده اند.

به گفته وی، در حال حاضر 1518 استاد زن در دانشگاه معارف نهاد فعالیت دارند که از این تعداد 202 نفر عضو هیأت علمی و 43 نفر مدیر گروه هستند. همچنین 166 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 31 نفر در مقطع دکترا در این دانشگاه مشغول به تحصیل اند.

رئیس اداره امور فرهنگی سیاسی خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، ادامه داد: تحصیل 5000 دین‌پژوه دختر در حوزه‌های علوم اسلامی دانشگاهیان کشور و اختصاص دو مرکز ویژه خواهران، نشان از دغدغه‌مندی دختران دانشجو و اساتید خانم و حضور جهادی بانوان در عرصه فرهنگ است.

فاضلی‌پور در خصوص طرح دانش‌افزایی اساتید، گفت: این برنامه با حضور 6000 نفر از اساتید خانم ویژه عضو هیأت علمی دانشگاهها اجرا شد.

رئیس اداره امور فرهنگی سیاسی خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نشست سراسری فعالین کانونهای نماز را از جمله دیگر فعالیت های بخش خواهران خواند و افزود: این نشست با حضور 200 نفر از خواهران دانشجو شکل گرفته است.

آمار بازدید: 217 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image