ارتباط مستقیم با 30598 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه کار تشکل دانشجویی سیاسی‎کاری و با این و آن بودن نیست

کار تشکل دانشجویی سیاسی‎کاری و با این و آن بودن نیست

نماینده رئیس دانشگاه آزاد در امور تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد لرستان، فراهم کردن بستر فعالیت در دانشگاه‌ها را مانع نزدیک شدن فعالین دانشجویی به بیگانگان دانست.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه لرستان، بهمن حسنوند در مراسم تودیع و معارفه نماینده رئیس دانشگاه آزاد کشور در امور تشکل‎های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد لرستان، بیان کرد: فراهم کردن بستر فعالیت در دانشگاه‎ها نه‎تنها مانع نزدیک شدن فعالین دانشجویی به بیگانگان می‎شود؛ بلکه در کنار این فعالیت‎ها تجربه زندگی جمعی را نیز می‎آموزند و از آسیب‎های اجتماعی که در زندگی ممکن است با آنها مواجه شوند در امان می‎مانند.

وی با بیان اینکه اگر دانشگاه‎ها و حوزه‎های علمیه به رسالت انسان‎سازی خود عمل کنند شاهد تربیت کسانی مانند امام خمینی(ره) که جوش و خروش را در جهان اسلام رقم زد و دانشمندان هسته‎ای که جان خود را برای تکمیل چرخه سوخت هسته‎ای نثار کردند خواهیم بود، افزود: سیاست کلی نظام این است که به فعالیت تشکل‎های دانشجویی با هر گرایش فکری که در چارچوب نظام و قانون عمل می‎کنند بها داده شود تا در آینده این افراد بتوانند منشأ خیر و برکت شوند.

نماینده رئیس دانشگاه آزاد کشور در امور تشکل های دانشجویی دانشگاه‎های آزاد لرستان با تاکید بر اینکه کار تشکل دانشجویی سیاسی‎کاری و با این و آن بودن نیست، ادامه داد: قطعاً از تشکل‎هایی که در چارچوب قانون فعالیت می‎کنند حمایت صورت می‎گیرد؛ اما با هرگونه افراط و تفریط و واگذار کردن فضای دانشگاه به نیروهای افراط‎گرا مخالف هستیم.

حسنوند بر ضرورت ترغیب تشکل‎های دانشجویی به فعالیت‎های دینی و فرهنگی تاکید کرد و گفت: اگر در سال‎های اخیر در راستای تحقق شعارهای که رهبر معظم انقلاب مطرح کردند گام برمی‎داشتیم قطعاً می‎توانستیم به توفیقات بزرگی دست پیدا کنیم.

آمار بازدید: 213 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image