ارتباط مستقیم با 30544 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه‌ها نقش اساسی در تربیت افسران جوان جنگ نرم دارند

دانشگاه‌ها نقش اساسی در تربیت افسران جوان جنگ نرم دارند

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: دانشگاه‌ها نقش اساسی در تربیت افسران جوان جنگ نرم دارند.


به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار مهدی صدیق بعد از ظهر امروز در همایش مدیریت جهادی در دانشگاه اراک اظهار داشت: گسترش کار فرهنگی و ترویج فرهنگ در بین جوانان مومن و انقلابی نقش به سزایی در پیشرفت کشور دارد که دانشگاه‌ها در این زمینه نقش مهم و اساسی دارند.

وی تصریح کرد: اساتید دانشگاه‌ها به عنوان فرماندهان جنگ نرم باید کارهای فرهنگی را به طور جدی پیگیری کنند و روش نقد صحیح و ترویج فرهنگ مبتنی بر ارزش‌های مقدس را به دانشجویان آموزش داده و افسران جنگ نرم را رشد و پرورش دهند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در جامعه بیان داشت: برای انجام هر کاری در جامعه باید فرهنگ سازی در رابطه با آن صورت گیرد چرا که بدون فرهنگ سازی در جامعه هیچ یک از اهداف مورد نظر اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی محقق نمی‌شود.

صدیق گسترش، رشد و شکوفایی فرهنگی در جامعه را نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی دانست و افزود: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی زمینه را برای غنا بخشیدن به فرهنگ در جامعه فراهم می‌کند.

وی با اشاره به نقش مراجع فرهنگی جامعه در گسترش و نهادینه شدن فرهنگ در جامعه گفت: مراجع فرهنگی اعم از علما، اساتید، روشنفکران و منتقدان باید در زمینه گسترش فعالیت‌های فرهنگی در جامعه و اعتلای فرهنگی جامعه گام بر دارند.

آمار بازدید: 224 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image